مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان سیمرغ رسیدگی شود

تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1396 - ساعت : 21:40

کد مطلب: 28695 چاپ به اشتراگ گذاشتن

فرماندار سیمرغ:

مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان سیمرغ رسیدگی شود

مازندشورا: سیمرغ- فرماندار سیمرغ خواستار رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان سیمرغ شد.

مازندشورا:به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی حبیب‌نژاد، شامگاه یکشنیه، در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال این شهرستان با اشاره به شعار سال درخصوص سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار کرد: تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی با تکیه بر خرد جمعی، همکاری و تعامل سازنده، زمینه تقویت تولید و توسعه اشتغال را فراهم کنند تا از این طریق ضمن ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای متقاضیان کار، نرخ بیکاری در شهرستان کم شود.

فرماندار سیمرغ با بیان اینکه کارگروه تخصصی اشتغال یکی از کارگروه‌های بسیار مهم شهرستان است، گفت: با توجه به اینکه در این جلسه مسائل اشتغال جوانان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، نیاز است مصوبات جلسه مورد پیگیری قرار گرفته و اجرایی شود.

فرماندار سیمرغ تاکید کرد:  تمام مشکلات واحدهای تولیدی سطح شهرستان شناسایی و برای تسهیل و رفع این مشکلات اقدام شود.

حبیب‌نژاد، ضمن مهم خواندن طرح کارورزی گفت: طرح کارورزی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی فرصت بسیار مناسبی برای واحدهای صنفی و اجرای این طرح فرصت مناسبی برای بکارگیری نیروهای متخصص است.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این جلسه، معاون توانمندسازی و مسکن اداره کل بهزیستی از موفقیت استان مازندران در جذب حداکثری تسهیلات اشتغال خبر داد.

علاءالدینی مقوله مسکن و اشتغال را از مهمترین برنامه‌های سازمان برشمرد و افزود: با توجه به اقدامات خوب دولت تدبیر و امید در حوزه مسکن و اشتغال در سطح جامعه هدف، باید از این پتانسیل در راستای ارتقای جامعه هدف هوشمندانه بهره‌برداری کنیم.

وی با اشاره به افزایش سقف اعتبارات اداره بهزیستی استان نسبت به سال گذشته اظهار کرد: در شهرستان سیمرغ هیچگونه محدودیتی برای جامعه هدف این سازمان برای تسهیلات اشتغال و مسکن نداریم و همه متقاضیان در شهرستان می‌توانند با مراجعه به اداره بهزیستی از تسهیلات اشتغال و تأمین مسکن برخوردار شوند.

علاءالدینی در پایان گفت: هر مددجو با تهیه یک زمین و داشتن حداقل ۵ تا ۶ میلیون تومان می‌تواند صاحب منزل شود.


منبع : مهر - مازندران

برچسب ها : #اشتغال #شهرستان #سیمرغ #بهزیستی #اداره #تسهیلات #فرماندار #جامعه #مشکلات #واحدهای #کارورزی #اینکه #بسیار #استان #علاءالدینی #متقاضیان #مناسبی #اشاره #خبرنگار #گزارش #رسیدگی #تولیدی #حبیب‌نژاد #کارگروه #اظهار #تولید #تخصصی #اجرایی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان سیمرغ رسیدگی شود

*

*


X https://sport45.site/