رونمایی از « اپلیکیشن نجات» در مازندران

تاریخ انتشار : شنبه 04 شهریور 1396 - ساعت : 12:12

کد مطلب: 29847 چاپ به اشتراگ گذاشتن

رونمایی از « اپلیکیشن نجات» در مازندران

مازندشورا: ساری - همزمان با هفته دولت اپلیکیشن جهانی نجات جمعیت هلال احمر مازندران رونمایی شد.

مازندشورا:به گزارش خبرنگار مهر، اپلیکیشن نجات جمعیت هلال احمر مازندران پیش ازظهر شنبه با حضور مسئولان استانی در جمعیت هلال احمر مازندران رونمایی شد.

مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در  این آیین ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و ابراز خرسندی از رونمایی از این اپلیکشن در هفته دولت اظهار کرد:  اپلیکشن نجات؛ طرح ، خلاقیت و ایده ای که ویژه مازندران است و با توجه به حمایت دولت تدبیر و امید از جوانان دارای ایده و نوآور تلاش کردیم این اپلیکشن در هفته دولت آماده و رونمایی شود.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید و از سوی معاونت علمی به مقوله علمی و فناوری و شرکت های وابسته به آن شده است، گفت: اپلیکشن نجات یک بسته فناوری است که می توانددبا دنیای فناوری ارتباط برقرار کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران، با رونمایی و طراحی این اپلیکشن، هلال احمر مجازی در مازندران خواهیم داشت که می تواند بهینه ترین و با کیفیت ترین خدمات ارائه کند.

اکبری، افزود:  اپلیکشن نجات این قابلیت را دارد که به درخواست های کمک درهر گوشه ی دنیا دریافت کند و درخواست ها و پیام  می تواند زیر یک ثانیه  به ما برسد و بلافاصله می تواند پاسخ خود را دریافت کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران،  با اعلام اینکه نسخه اندرویدی این طرح آماده شده است و نسخه Ios آن هم برای گوشی های اپل و آیفون هم در حال آماده شدن است، افزود: زمان برای پاسخگویی به درخواست کمک حادثه دیده آیتم ارزشمندی است که با طراحی این اپلیکشن سیستم نرم افزاری را توانمند کردیم.

اکبری، یادآور شد: نسخه اندرویدی این اپلیکشن در کافه بازار و نیز در پورتال جمعیت هلال احمر مازندران قابل دسترسی است.

وی با اشاره به اینکه امروز پورتال جمعیت هلال احمر استان هم  رونمایی می شود، افزود: صفحه اینستاگرام جمعیت، کانال و صفحه آپارات و کانال تلگرامی جمعیت آماده است که همه این اقدامات برای  خدمات آنلاین و کیفی تر به مردم استان  است ضمن اینکه با قابلیت جهانی که این اپلیکشن دارد  در حال حاضر قابل دسترسی برای مازندران است.

اکبری، با بیان اینکه نجاتگران با استفاده از این نرم افزار به نقشه های عملیاتی دسترسی داشته باشند،  افزود:  قبله نما، قطب نما و دسترسی به حوادث کوهستان ها، جاده ها و مناطق صعب العبور و ...از قابلیت های این اپلیکشن است.

این مسئول با بیان اینکه این نرم افزار قابل هک شدن نیست،  گفت: بااستفاده از این اپلیکشن مهارت ها و آموزش امداد و نجات و کمک های اولیه را می توانیم ارائه کنیم ضمن اینکه  این برنامه ها قابلیت اپدیت شدن دارد.

اکبری، خاطرنشان کرد: پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان ، نجاتگران ما و نقشه های عملیاتی در سامانه قابل رویت است.


منبع : مهر - مازندران

برچسب ها : #اپلیکشن #مازندران #جمعیت #رونمایی #اینکه #اکبری #قابلیت #افزود #آماده #دسترسی #تواند #مدیرعامل #فناوری #درخواست #استان #نجاتگران #عملیاتی #افزار #پورتال #امداد #کانال #خدمات #تدبیر #اپلیکیشن #کردیم #طراحی #دریافت #ارائه #اندرویدی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : رونمایی از « اپلیکیشن نجات» در مازندران

*

*


X https://sport45.site/