افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در دستور کار قرار دارد

تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 شهریور 1396 - ساعت : 12:25

کد مطلب: 30977 چاپ به اشتراگ گذاشتن

رئیس سازمان بهزیستی:

افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در دستور کار قرار دارد

مازندشورا: رئیس سازمان بهزیستی کشور با اعلام اینکه طرح افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در برنامه کاری قرار دارد، گفت: تا پایان دولت دوازدهم میزان مستمری‌ها افزایش پیدا می‌کند.

مازندشورا: انوشیروان محسنی‌بندپی سه‌شنبه‌شب در مراسم ازدواج ۶۰ زوج جامعه هدف بهزیستی مازندران که در پلاژ بهزیستی استان برگزار شد، اظهار کرد: در ازدواج سرنوشت زندگی انسان رقم می‌خورد و در اسلام به امر ازدواج توجه ویژه‌ای شده است.

وی افزود: ائمه اطهار(ع) نسبت به زمینه‌سازی برای فراهم کردن بستر ازدواج جوانان سفارش‌های متعددی داشته و احادیث زیادی در این ارتباط در دسترس قرار دارد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: پس از ازدواج، انسان به تکامل می‌رسد و خانواده یعنی بنیادی‌ترین نهاد اجتماعی شکل می‌گیرد.

این مسؤول با اعلام اینکه رشد تکنولوژی سبب شد که در حال حاضر افراد نسبت به مقوله ازدواج غافل شوند، افزود: تأخیر در امر ازدواج سبب پدید آمدن ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود و برای جلوگیری از مشکلات اجتماعی همه ارگان‌های مرتبط در این بخش باید از تمام ظرفیت خود برای بسترسازی در این زمینه استفاده کنند.

محسنی‌بندپی اضافه کرد: در این سازمان برنامه داریم که شرایط برای ازدواج جامعه هدف را فراهم کنیم و اقداماتی را به‌صورت ویژه در برنامه کاری قرار می‌دهیم.

وی در ادامه با اشاره به تلاش انجام‌شده برای زیر پوشش قرار دادن همه ایرانیان از خدمات بیمه سلامت، ادامه داد: برنامه‌ریزی کردیم که همه افراد فاقد بیمه از دفترچه بیمه سلامت برخوردار شوند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اعلام اینکه طرح افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در برنامه کاری قرار دارد، افزود: تا پایان دولت دوازدهم میزان مستمری‌ها افزایش پیدا می‌کند.

محسنی‌بندپی در پایان گفت: طرح حمایت از مستمری‌بگیران مددجویان این سازمان ادامه پیدا می‌کند.

گزارش از خبرگزاری فارس


منبع : خبرگزاری فارس

برچسب ها : #افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در دستور کار قرار دارد

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در دستور کار قرار دارد

*

*


X https://sport45.site/