یکی از مهم‌ترین پیام‌ها و دستاوردهای غدیر مسئله امامت و ولایت  است

تاریخ انتشار : جمعه 17 شهریور 1396 - ساعت : 14:04

کد مطلب: 31142 چاپ به اشتراگ گذاشتن

اجمالی/ نماینده ولی فقیه در مازندران:

یکی از مهم‌ترین پیام‌ها و دستاوردهای غدیر مسئله امامت و ولایت است

مازندشورا: نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین پیام‌ها و دستاوردهای غدیر مسئله امامت و ولایت است، گفت: پیامبر زحمات ۲۳، ساله خودش برای دین آسمانی را بی‌صاحب و گمراه نمی‌گذارد.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی امروز در خطبه‌های مرکز مازندران اظهار کرد: یکی از وقایع مهم تاریخ غدیر است و واقعه غدیر دارای وجه ظاهری  و تاریخی است.


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین پیام‌ها و دستاوردهای غدیر مسئله امامت و ولایت و امامت است، تصریح کرد: پیامبر زحمات ۲۳، ساله خودش برای دین آسمانی را بی‌صاحب و گمراه نمی‌گذارد.


طبرسی با اشاره به اینکه امروز کفار از دین اسلام مایوس شده‌اند، اضافه کرد: تمام جزء به جزء دین برایش نگهبان و حافظ قرار داده شده و نعمت ولایت را بر شما تمام کرد.


وی گفت: نعمت خدا وقتی تمام و کمال می‌یابد که مسلمانان بی‌سرپرست نباشند تا شیاطین و خناسان در دین شما رسوخ نکند و از صراط مستقیم دور نشوند.


امام جمعه ساری با بیان اینکه بیشترین ترس پیامبر برای امت اسلامی، حکومت رهبران ظالم است، گفت: رهبران ظالم امت را اسیر و گمراه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: نبوت و امامت بقای دین است و این دو حلقه مایه نگهداری دین است.
طبرسی با بیان اینکه در طول تاریخ نگاه‌های به غدیر منفی و مثبت است، خاطرنشان کرد: نگاه شیعه به غدیر مثبت است و از نظر عقلانی جایز نیست که دین پیامبر پایان یابد.

86016/ج


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #اینکه #امامت #طبرسی #پیامبر #ولایت #مازندران #گمراه #رهبران #خاطرنشان #مهم‌ترین #تاریخ #دستاوردهای #نماینده #پیام‌ها #امروز #مسئله

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : یکی از مهم‌ترین پیام‌ها و دستاوردهای غدیر مسئله امامت و ولایت است

*

*


X https://sport45.site/