سیستم آموزشی فنی و حرفه‌ای کشور باید به‌روز شود

تاریخ انتشار : جمعه 05 آبان 1396 - ساعت : 23:05

کد مطلب: 36053 چاپ به اشتراگ گذاشتن

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای:

سیستم آموزشی فنی و حرفه‌ای کشور باید به‌روز شود

مازندشورا: رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: ارتقا مهارت کارجویان در مراکز دولتی و خصوصی آموزش فنی و حرفه‌ای از موارد جدی است و سیتم آموزی مراکز فنی و حرفه‌ای در کشور باید به‌روز شود.

مازندشورا: به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای مازندران، محمدامین سازگارنژاد در  بازدید از کارگاه‌­های آموزشی استان مازندران از صنعت و مهارت به عنوان تار و پودهای اشتغال و ارتقا کشور نام برد که باید در تبلور مهارت در صنعت و ارتقا صنعت در کشور تلاش مناسبی انجام شود.

وی با ضروری خواندن ارتقا مهارت کارجویان در مراکز دولتی و خصوصی آموزش فنی‌وحرفه ای، بر بروز شدن سیستم‌­های آموزشی در مراکز دولتی و آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای تاکید کرد.

معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از عقد تفاهم‌نامه با شرکت‌­ها و صنایع بزرگ در کشور خبر داد و گفت: انعقاد این تفاهم‌نامه‌ها باعث ارتقا فنی و مهارتی مربیان و کارآموزان و همچنین تجهیز کارگاه‌های آموزشی مراکز می‌شود.

سازگارنژاد از مدیران کل و رؤسای مراکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای خواست تا با نیازسنجی و مطالعه بر روی فناوری‌های نو و با برقراری ارتباط با صنایع و شرکت‌های بزرگ استانی و شهرستانی، فناوری‌های روز آن شرکت‌ها را با استانداردهای آموزش فنی‌وحرفه‌ای همراه کنند.

3141/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #آموزش #مراکز #ارتقا #آموزشی #مهارت #فنی‌وحرفه‌ای #حرفه‌ای #فناوری‌های #صنایع #سازگارنژاد #مازندران #دولتی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : سیستم آموزشی فنی و حرفه‌ای کشور باید به‌روز شود

*

*


X https://sport45.site/