زنگ پدافند غیرعامل در مدارس مازندران نواخته شد

تاریخ انتشار : یکشنبه 07 آبان 1396 - ساعت : 09:55

کد مطلب: 36224 چاپ به اشتراگ گذاشتن

زنگ پدافند غیرعامل در مدارس مازندران نواخته شد

مازندشورا: ساری - همزمان با هفته پدافند غیرعامل، زنگ پدافند در مدارس مازندران نواخته شد.

مازندشورا:به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران صبح یکشنبه، در مراسم زنگ پدافند غیرعامل دبیرستان دخترانه عالیه میرزمانی، با اشاره به اینکه ایران پیوسته مورد بحران‌های متعدد طبیعی است و بخش بسیاری از سرزمین ایران روی گسل زلزله واقع شده است، بر لزوم آمادگی ملت ایران برای مصونیت‌ در برابر روزهای سخت چه در برابر حملات دشمن و چه بحران‌های طبیعی تأکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران، پدافند غیرعامل را راهکار آمادگی و مصونیت‌بخشی در همه عرصه‌ها دانست و تأکید کرد که پدافند غیرعامل باید تبدیل به یک فرهنگ شود.

وی ادامه داد: پدافندغیرعامل باید در تمام رفتارها و برنامه‌های زندگی ما حاکم و جاری شود تا ما بتوانیم در حفظ آب و خاک کشورمان نقش درستی ایفا کنیم و آن را برای فرزندان خود به یادگار بگذاریم.

قاسمی نواخته شدن زنگ پدافند غیرعامل را پیام آمادگی هر ایرانی برای روزهای سخت دانست و افزود: برای تحقق این امر باید زیرساخت‌ها و توسعه و آبادانی کشور مبتنی بر روزهای سخت طراحی شود.

۴۲۵ هزار دانش آموزان مازندران در حدود چهار هزار مدرسه مشغول تحصیل هستند.


منبع : مهر - مازندران

برچسب ها : #غیرعامل #پدافند #مازندران #آمادگی #روزهای #برابر #تأکید #دانست #طبیعی #پرورش #نواخته #قاسمی #مدیرکل #آموزش #بحران‌های

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : زنگ پدافند غیرعامل در مدارس مازندران نواخته شد

*

*


X https://sport45.site/