معاون استاندار مازندران : خدمت به مردم لق لقه گردن به بالای مدیران دولت تدبیر و امید نبوده است

مازندشورا: ساری-ایرنا-معاون امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه امید بخشی دربین آحاد مردم در مسیر توسعه بهتر و بیشتر در دولت تدبیر و امید بوجود آمده گفت: خدمت به مردم فقط لق لقه گردن به بالای مدیران این دولت نبوده است.

مازندشورا: علی نبیان روز سه شنبه در آئین تودیع و معارفه مدیران شرکت گاز مازندران افزود: از سال 92 که دولت تدبیر و امید خدمت را به مردم مازندران آغاز به کار کرد و تیم مدیریت استان شکل گرفت ، در حوزه عمرانی به ویژه در زیر ساخت های خدمات عمومی گاز ، برق ، آب و مخابرات اتفاقات مثبتی برای گرفتن خدمات مطلوب صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه کمبود انرژی گاز از سال 86 در مازندران وجود داشته است ، گفت: دولت تدبیر و امید از سال 93 با همت بلند خود و به رغم تنگدستی های مالی شدید ،توانسته امسال خط 42اینچ سمنان – ساری را به بهره برداری برساند.
وی اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم در این دولت برای همه مردم بود نه برای افراد و گروه خاص ، خدمت به مردم با توجه به کمبود مالی صورت گرفت نه با نفت 120 دلار.
کلنگ عملیات لوله کشی خط 42 اینچ گاز رسانی دامغان - کیاسر - ساری به طول 170 کیلومتر اگر چه در دولت دهم به زمین زده شده و قرار بود در کمتر از یک سال تکمیل شود ، ولی با کمتر از 10 درصد پیشرفت تحویل دولت یازدهم شد.
دولت تدبیر و امید برای تکمیل این خط بیش از یکهزار میلیارد تومان هزینه کرد تا علاوه بر قطع وابستگی مازندران به گاز وارداتی از ترکمنستان ، به باج خواهی های شرکت ترکمن گاز هم برای همیشه پایان دهد.
شرکت ترکمنی دستکم سه بار در این سال ها در اوج سرمای زمستانی با بستن خط لوله گاز ، درخواست افزایش قیمت کرد که آخرین مورد آن آذر ماه پارسال و در دولت یازدهم بود که با پاسخ منفی رو به رو و تسریع در بهره برداری از خط لوله دامغان - کیاسر به صورت جدی دنبال شد.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از خدمات 36ساله محمد اسماعیل ابراهیم زاده قدر دانی و جعفر احمد زاده به عنوان مدیر جدید شرکت گاز مازندران معرفی شد.
خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده: محسن حسن نیا
6990/1899

اقتصاد

گاز رساني

خدمت به مردم

مازندران

مازندران تدبیر خدمات کیاسر یازدهم تکمیل دامغان برداری مدیران کمبود رسانی