مراقب باشیم در حوزه کاری دچار روزمرگی نشویم/الهام‌بخش پویایی باشیم نه رخوت و خستگی

تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 آبان 1396 - ساعت : 14:29

کد مطلب: 36759 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری:

مراقب باشیم در حوزه کاری دچار روزمرگی نشویم/الهام‌بخش پویایی باشیم نه رخوت و خستگی

مازندشورا: مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری کشور گفت: باید مراقب بود تا دچار عادت به شرایط تکراری و روزمرگی نشویم و عامل تاثیرات مثبت بر یکدیگر باشیم.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مجید مصلحی صبح امروز در نشست با مسؤولان حوزه هنری مازندران، شنونده موارد و دغدغه‌هایی بود که توسط کارکنان حوزه هنری مازندران مطرح شد.

وی با اشاره به آرزوهای خواسته و یا دیکته شده انسان‌ها، خاطر نشان کرد: اگر این آرزوها با نیاز و آمال درونی همراه و همگام نباشد، تا آخر عمر نارضایتی‌هایی را همراه دارد و این می‌تواند اساس نارضایتی شغلی باشد.

مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری کشور با اشاره به نظام انگیزشی و دلایل آن در سازمان‌ها گفت: نظام پرداخت، تشویق، تنبیه و یا اساسا دیده شدن کارکنان، در مسیر توسعه منابع انسانی(مسیر شغلی) اجتناب‌ناپذیر است.

این مسؤول افزود: برای قرار گیری در مسیر توسعه، علوم و فنون خود را افزایش دهیم و الهام‌بخش پویایی باشیم نه رخوت و خستگی، همچنین تک تک نیروها، در هر سمتی باید خود را در قبال سازمان مسؤول بدانند و نقش تیمی خود را نادیده نگیرند و برای اقدام و عمل منتظر دیگران نباشند.

مصلحی با اشاره به تناسب سرعت و زمان ادامه داد: ایده‌های خلاقانه، همیشه باید در زمان مناسب ارائه و استفاده شود، اگر از زمانش بگذرد، شخص از انگیزه‌های لازم دور شده و امیدی به اجرای آن نخواهد داشت.

وی با اشاره به گذراندن بهترین ساعات روز توسط کارکنان افزود: باید مراقب بود تا دچار عادت به شرایط تکراری و روزمرگی نشویم و عامل تاثیرات مثبت بر یکدیگر باشیم.

مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری کشور با تاکید بر برنامه‌ریزی و لزوم داشتن چشم‌انداز شخصی و اداری جهت پیشرفت، گفت: باید برنامه‌ای برای پیشرفت خود داشته باشیم و همچنین جهت ارتقا علوم و مهارت خود بکوشیم و فرصت محور باشیم یعنی هر امکانی را تبدیل به فرصت کنیم تا به پیشرفت برسیم.

86018/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #باشیم #اشاره #کارکنان #استان‌ها #پیشرفت #مدیرکل #همراه #افزود #همچنین #مسؤول #توسعه #مصلحی #روزمرگی #مراقب #نشویم #الهام‌بخش #خستگی #پویایی #مازندران

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : مراقب باشیم در حوزه کاری دچار روزمرگی نشویم/الهام‌بخش پویایی باشیم نه رخوت و خستگی

*

*


X https://sport45.site/