تبدیل نوشهر به شهر « دوستدار معلولان»

تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1396 - ساعت : 09:07

کد مطلب: 36870 چاپ به اشتراگ گذاشتن

تبدیل نوشهر به شهر « دوستدار معلولان»

مازندشورا: شهردارآنلاین: عضو شورای شهر نوشهر گفت: نوشهر با اجرای طرح مناسب سازی معابر به "|شهر دوستدار معلولان"| تبدیل می شود.

مازندشورا:جمیله هاشمی ظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران به انجام برنامه های فرهنگی متنوع اشاره کردو اظهار داشت : چندین طرح را در شورا برای  انجام جشنواره های فرهنگی ارائه کردیم که در آینده به مراحل اجرایی خواهند رسید.

وی فضاسازی مناسب برای معلولین را  از نکات حائز اهمیت فضای شهری خواند و گفت:  با بررسی کارشناسان شهری در ستاد مناسب سازی  فضای شهری برای معلولین  با شناسایی نقاط مشکل آفرین در این زمینه در صدد رفع آن برآمدیم  و ورودی های مناسبی را  برای معلولین در برخی نقاط شهری احداث کردیم  هر چند در این زمینه هنوز کارهای زیادی باقی مانده است.

بدهی ۱۵ میلیارد تومانی شهردای نوشهر

صادق شیرجنگ عضو دیگر شورای اسلامی نوشهر از  بدهی بیش از ۱۵ میلیارد تومانی شهرداری نوشهر خبردادو گفت: نداشتن درآمد پایدار ، پرداخت نکردن به موقع عوارض توسط شهروندان  ، داشتن ۱۰ میلیارد چک معوق از سال ۸۹ تا کنون از جمله عوامل تسویه نشدن  بدهی های شهرداری نوشهر است.

وی در ادامه به  مشکلات ترافیکی در ساعات پر تردد اشاره کرد و افزود: پارکینگ مناسب وجود دارد اما مردم هنوز اتومبیل های خود را در محل گره های ترافیکی پارک می کنند که این معضل  باید با فرهنگ سازی مناسب مرتفع شود.

شیرجنگ  نظارت بیشتر بر معماری شهری را خواستار شد و  بیان داشت: در زمینه معماری شهری و پرداختن به زیبا سازی با قابلیت خوبی که  در شهر نوشهر وجود دارد می توان از معماری سبز در ساخت و سازها بهره برد و این شهر را از لحاظ بصری  ارتقاء  داد.

وی  مشارکت مردم در ستاد بحران را امری مهم ارزیابی کردو  افزود: مشارکت مردم در  زمان وقوع بحران برای  جلوگیری از  خسارات  عامل مهمی در کاهش آسیب های احتمالی است و مردم همواره زودتر از هر ارگانی در محل حوادث حضور دارند و می توانند با آموزشهای لازم  در این زمینه مشارکت داشته باشند.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #نوشهر #زمینه #مناسب #معماری #مشارکت #میلیارد #اشاره #فرهنگی #بحران #افزود #ترافیکی #تومانی #شهرداری #برای 

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : تبدیل نوشهر به شهر « دوستدار معلولان»

*

*


X https://sport45.site/