بعید است سه شنبه شهردار ساری انتخاب شود

تاریخ انتشار : شنبه 21 اردیبهشت 1398 - ساعت : 19:58

کد مطلب: 51146 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مدینه رئیس شورای شهر ساری در گفت و گو با مازندشورا:

بعید است سه شنبه شهردار ساری انتخاب شود

اختصاصی مازندشورا: مدینه با اشاره به فاصله زمانی اندک جلسه بعدی انتخاب شهردار ساری،بیان کرد: به لحاظ آیین نامه داخلی شوراها، دعوت نامه اعضای شورا برای حضور در جلسات علنی باید از 24 ساعت قبل ارسال شود و از آنجا که مکاتبه ما با وزارت کشور فردا (یکشنبه) انجام می شود که طبیعتا نیاز به زمانی برای بررسی و گردش کار در وزارت کشور است، بنابراین بعید می دانم تا سه شنبه این امر تحقق یابد.

اختصاصی مازندشورا: مسعود مدینه رئیس شورای شهر ساری در گفت و گوی اختصاصی با مازندشورا اظهار کرد: جلسه امروز شورای شهر ساری با موضوع انتخاب شهردار ساری بود و از آنجا که قرار بود از تمام ظرفیت های شهر استفاده شود نیاز به بررسی و تایید مدارک نامزدها (9نفر) بود. بنابراین بر اساس ابلاغ آیین نامه داخلی شورا، رزومه این افراد منطبق بر قانون و آیین نامه مصوبه هیات وزیران طبق زمان بندی هیات رئیسه شورا بررسی شد.

وی با اشاره به رد 7 نفر از نامزدها به دلیل نداشتن شرایط لازم، گفت: در نهایت دو نفر به عنوان نامزهای نهایی کرسی شهرداری ساری، یک نفر از درون شورا (کوروش یوسفی) و یک نفر از مجموعه شهرداری (عبدالحمید فرزانه) انتخاب شدند.

رئیس شورای شهر ساری، تصریح کرد: برخی اعضای شورا در سابقه مدیریتی و مدارک تحصیلی این دو نامزد شاعبه و تردیدهایی داشتند. در نهایت با مواففت اعضا، انتخاب نهایی شهردار ساری به پس از استعلام وزارت کشور (به روز سه شنبه همین هفته) موکول شد تا پس از بررسی تمامی این موارد، تصمیم درست و منطقی گرفته شود.

مدینه با اشاره به فاصله زمانی اندک جلسه بعدی انتخاب شهردار ساری،بیان کرد: به لحاظ آیین نامه داخلی شوراها، دعوت نامه اعضای شورا برای حضور در جلسات علنی باید از 24 ساعت قبل ارسال شود و از آنجا که مکاتبه ما با وزارت کشور فردا (یکشنبه) انجام می شود  که طبیعتا نیاز به زمانی برای بررسی و گردش کار در وزارت کشور است، بنابراین بعید می دانم تا سه شنبه این امر تحقق یابد. با این همه، تمام تلاش ما این است که در اسرع وقت انتخاب شهردار جدید ساری اتفاق بیفتد.


برچسب ها : #بعید است سه شنبه شهردار ساری انتخاب شود #مدینه رئیس شورای شهر ساری #مسعود مدینه #جلسه شورای ساری برای انتخاب شهردار #انتخاب شهردار ساری #شهردار جدیدی ساری #جایگزین عبوری #چهل و دومین جلسه شورای شهر ساری

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : بعید است سه شنبه شهردار ساری انتخاب شود

*

*


X https://sport45.site/