اخذ  سند مالکیت برای 52 هزار رقبه  کشور

تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 آبان 1396 - ساعت : 15:53

کد مطلب: 38086 چاپ به اشتراگ گذاشتن

اخذ سند مالکیت برای 52 هزار رقبه کشور

مازندشورا: ساری – ایرنا – معاون اداره کل اسناد و ثبتی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون 52 هزار سند مالکیت برای رقبه کشور اخذ شد .

مازندشورا: مجتبی باقرزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در ساری افزود : از این تعداد بیشترین صدور سند برای رقبات را استان مازندران به تعداد 11 هزار سند به خود اختصاص داده است .
وی با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون رقبه در کشور وجود دارد ، ادامه داد : در حال حاضر 60 درصد رقبات کشور دارای سند هستند .
براساس تعریف سازمان اوقاف کشور موقوفه شامل چندین واحد رقبه است .
معاون اداره کل اسناد و ثبتی سازمان اوقاف کشور سند دار شدن مابقی رقبات را وابسته به اجرای برنامه چشم انداز پنجساله این سازمان ذکر کرد و گفت : می بایست تا پایان پنج سال آینده تمامی رقبات کشور سند دار شوند .
وی حفظ و حراست موقوفات را به عنوان یکی از 2 برنامه اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه نام برد و گفت : برای دستیابی به این مهم سازمان موضوع اخذ سند برای موقوفات را به صورت جدی در حال پیگیری و انجام است .
باقرزاده از امضای تفاهم نامه فی مابین سازمان های اوقاف و منابع طبیعی خبرداد و گفت : این تفاهم نامه که به صورت آیین نامه اجرایی نیز درآمده مانعی برای جلوگیری از اختلاف مدیریتی این دو سازمان است .
وی اضافه کرد : با اجرای این آیین نامه ، اختلافات مدیریتی فی مابین دو سازمان موردنظر بدینصورت تعیین تکلیف می شود .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : محسن حسن نیا
2096/1899

اجتماعي

اوقاف

صدور سند

مازندران


منبع : ایرنا - مازندران

برچسب ها : #اوقاف #رقبات #تفاهم #مدیریتی #مابین #موقوفات #اجرای #تعداد #مازندران #باقرزاده #برنامه

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : اخذ سند مالکیت برای 52 هزار رقبه کشور

*

*


X https://sport45.site/