مدال موسوی در پرتغال در مسیر پشتوانه‌سازی رقم خورد

تاریخ انتشار : شنبه 04 آذر 1396 - ساعت : 08:20

کد مطلب: 38855 چاپ به اشتراگ گذاشتن

رئیس هیأت تنیس روی میز مازندران:

مدال موسوی در پرتغال در مسیر پشتوانه‌سازی رقم خورد

مازندشورا: رئیس هیأت تنیس روی میز مازندران گفت: یک مدال برنز در رده سنی نوجوانان شور و هیجان مناسبی را به مازندران و جامعه تنیس روی میز آورد.

مازندشورا:هادی باحشمت امروز در شهرستان ساری، اظهار کرد: سیدمحمد موسوی‌طاهر پینگ‌پنگ‌باز نوجوان مازندرانی در رقابت‌های تنیس روی میز اوپن پرتغال در بخش دو نفره روی سکوی سوم ایستاد.

وی کسب این مدال را نتیجه تلاش بر کار پایه دانست و افزود: تصور بر این است که مازندران پس از دوران کنونی که با نوشاد و نیما عالمیان صاحب قدرتی پایدار در تنیس روی میز ایران است دچار اشکال می‌شود اما وجود استعدادهای شاخصی مانند سیدمحمد موسوی‌طاهر نشان‌دهنده پشتوانه‌سازی مطلوب است.

رئیس هیأت تنیس روی میز مازندران تصریح کرد: به طور پیوسته و با تمرکز و برنامه‌ریزی، مسابقات منسجم رده‌های سنی را برگزار کرده و هدف ما آموزش صحیح در تمام نقاط استان و ایجاد محیط رشد در شهرهای کمتر برخوردار است تا به مروز جریان یکنواخت و مساعدی را شاهد باشیم.

باحشمت در پایان گفت: این نوید را به مردم مازندران می‌دهیم که در هر دو بخش پسران و دختران با نفرات جدید و پرانگیزه‌ای که داریم، در تیم‌های ملی نقش بیشتری را شاهد خواهیم بود.

3141/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مازندران #موسوی‌طاهر #سیدمحمد #پشتوانه‌سازی #پرتغال #باحشمت

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : مدال موسوی در پرتغال در مسیر پشتوانه‌سازی رقم خورد

*

*


X https://sport45.site/