پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران در 20 آذر

تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1396 - ساعت : 01:31

کد مطلب: 40459 چاپ به اشتراگ گذاشتن

پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران در 20 آذر

مازندشورا: جلوگیری از واردات؛ تنها مرهمی برای باغداران مازندران، خزر غرق در آلودگی‌ها، مهندسان عمران فقط ارزش 2 امضا را دارند و ترافیک، گره کور در قائم‌شهر جزء پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران طی روز گذشته بوده است.

مازندشورا: مازندران طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر است که مخاطبان این رسانه می‌توانند با کلیک بر روی تیتر خبر مورد نظر از جزئیات آن مطلع شوند.


جلوگیری از واردات؛ تنها مرهمی برای باغداران مازندران
تنها مرهمی که دولت می‌تواند بر زخم‌ها و دست‌های پینه‌بسته باغداران بگذارد جلوگیری از واردات است.


خزر غرق در آلودگی‌ها/مسؤولان دلسوزانه وارد عمل شوند
دریای خزر یکی از آلوده‌ترین دریاچه‌های دنیا است که انواع و اقسام آلودگی‌های مختلف اعم از فلزات سنگین، مواد نفتی، آلودگی‌های شیمیایی و سموم خطرناک دفع آفات را می‌توان رکورد آن را در دریای خزر پیدا کرد.


سازه‌های خشتی، گلی،سنگ چین و کاهگل دیگر جواب نمی‌دهد/ مهندسان عمران فقط ارزش 2 امضا را دارند/می‌توانیم از زلزله هشت ریشتری عکس بگیریم
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یادمان باشد در زلزله یک درس را گرفتیم که سازه‌های خشتی، گلی،سنگ چین و کاهگل دیگر جواب نمی‌دهد، گفت: کسی جامعه مهندسی را نمی‌بیند و جامعه مهندسین را فقط به عنوان حق امضایی که باید پرداخت کنند می‌بینند.


ترافیک، گره کور در قائم‌شهر
احداث بلوارهای غیر مهندسی و ساخت‌وسازهای غیراصولی، بلای جان مردم قائم‌شهر شده و تا حدی مشکل‌ساز شده که مورد اعتراض مسؤولان شهری قرار گرفت.


موافق احداث کمربندی در شهرهای گردشگری نیستم/ساخت مرکز اجلاس و کنفرانس‌های بین‌المللی در رامسر
استاندار مازندران با بیان اینکه کمربندی باعث عبور و فرار گردشگر می‌شود، گفت: با احداث کمربندی در شهرهای گردشگری موافق نیستم، بلکه باید تلاش شود تا گردشگر را جذب کنیم.


درخشش بازیکن قائم‌شهری سرخ‌پوشان در آخرین بازی لیگ‌ برتر/علیپور 10 گله شد
علی علیپور، بازیکن قائم‌شهری تیم پرسپولیس تهران با زیبایی هر چه تمام هر دو گل این بازی را به ثمر رساند تا قرمزپوشان با برد نیم فصل را به پایان برسانند.

86018/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مازندران #کمربندی #خبرگزاری #احداث #موافق #قائم‌شهر #شهرهای #مهندسی #نیستم #قائم‌شهری #علیپور #بازیکن #گردشگر #جامعه #گردشگری #زلزله #باغداران #مسؤولان #مرهمی #جلوگیری #اخبار #دریای #آلودگی‌های #عمران #پربازدیدترین #نمی‌دهد #کاهگل #سازه‌های #اینکه

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران در 20 آذر

*

*


X https://sport45.site/