نامگذاری خیابان های جدیدالتاسیس ساری به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی و خلیج فارس

تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 خرداد 1397 - ساعت : 16:24

کد مطلب: 50964 چاپ به اشتراگ گذاشتن

در جلسه کمیته نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر ساری تصویب شد؛

نامگذاری خیابان های جدیدالتاسیس ساری به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی و خلیج فارس

مازندشورا: کمیته نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر ساری صبح چهارشنبه بیست و سوم خرداد 97 تشکیل جلسه داد.

مازندشورا: به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ساری، در این جلسه که به ریاست کوروش یوسفی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا و دبیری نیک نقش رئیس اداره زیباسازی شهرداری ساری در تالار جلسات شورای اسلامی شهر ساری برگزار شد، نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان ساری، اداره آموزش و پرورش نواحی یک و دو ساری و اداره کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان مازندران حضور داشتند.

در این جلسه بیش از 25 درخواست از سوی دستگاه ها، نهادها و افراد حقیقی و حقوقی در خصوص نامگذاری خیابان ها، بلوار ها، میادین، بوستان ها و معابر شهری ساری مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ گردید که موافقت با درخواست مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری مازندران مبنی بر نامگذاری یکی از میادین یا خیابان های در حال احداث شهر ساری به نام "مرحوم آیت ا... اکبر هاشمی رفسنجانی" رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، نامگذاری یکی از معابر اصلی شهر ساری به نام "خلیج فارس" و همچنین نامگذاری یکی از معابر شهر به نام "کیان" سردار بزرگ ایرانی از جمله آن ها بود.


برچسب ها : #در جلسه کمیته نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر ساری تصویب شد؛ نامگذاری خیابان های جدیدالتاسیس ساری به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی و خلیج فارس

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : نامگذاری خیابان های جدیدالتاسیس ساری به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی و خلیج فارس

*

*


X https://sport45.site/