شهرداری آمل مدیریت زباله 5 شهرستان را به تنهایی به دوش می کشد

تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 دی 1397 - ساعت : 16:53

کد مطلب: 51134 چاپ به اشتراگ گذاشتن

امیرسلیمانی شهردار آمل؛

شهرداری آمل مدیریت زباله 5 شهرستان را به تنهایی به دوش می کشد

مازندشورا: شهردار آمل گفت: شهرداری آمل مدیریت زباله 5 شهرستان را به تنهایی به دوش می کشد. روزانه 410 الی 450 تن زباله 7 شهر و 72 روستای آمل درمنطقه عمارت تخلیه می شود .

مازندشورا: امیرسلیمانی در ارائه گزارش اجمالی پسماند شهرستان آمل ، در سومین نشست کارگروه مدیریت پسماند مازندران در آمل افزود: در سنوات گذشته مشکل انباشت زباله در محل دپوی زباله عمارت اتفاق افتاد ، بعضی از شهرها زباله ها را کنار رودخانه و دریا می ریختند که توانستیم جلوی فاجعه بزرگی را بگیریم .

وی ادامه داد: شهرداری آمل مدیریت 5 شهرستان را به تنهایی به دوش می کشد که  عرصه فعلی سایت عمارت که از سال 1360 در حال تخلیه زباله است ، پر شده ، و به هیچ وجه اجازه افزایش عرصه را نداریم .

شهردار آمل خاطر نشان کرد: دپوی زباله در منطقه عمارت در آمل اجرای دو طرح چهارخطه کردن جاده هراز و بهره برداری از سد هراز را با مشکل مواجه کرده است و باید هر چه سریع تر برای در اختیار گذاشتن محل جدید پیشنهادی دفن زباله آمل اقدام شود .

امیر سلیمانی افزود: شهرداری 5/34 هکتار از اراضی 375 هکتاری منطقه پاساکش شهرستان را از اوقاف به قیمت 150 میلیارد ریال برای محل جدید دپو زباله خریداری کرد و با تایید قرارداد خرید از سوی بازرسی ، این مکان برای حمل زباله آماده سازی خواهد شد .

وی هشدار داد: منطقه عمارت که اکنون زباله آمل و 5 شهرستان دیگر در آن انباشت می شود تنها تا پایان سال گنجایش دارد.

شهردار آمل افزود: با توجه به اینکه شرکتهایی در فراخوان حضور یافتند با نظارت وزارت کشور ، سه شرکت سه ماه فرجه زمانی خواستند که بررسی های لازم را انجام دهند ، بحث نیروگاه زباله سوز به صورت واقع بینانه فعلا منتفی شده است و پیشنهاد ما این است با توجه به وضعیت موجود با مدیریت تلفیقی پسماند می توان مشکلات را به صورت های مختلف در دستور کار قرار دهیم . 


منبع : شهرداری آمل

برچسب ها : #شهرداری آمل مدیریت زباله 5 شهرستان را به تنهایی به دوش می کشد #امیرسلیمانی #شهردار آمل #زباله

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : شهرداری آمل مدیریت زباله 5 شهرستان را به تنهایی به دوش می کشد

*

*


X https://sport45.site/