تاریخ انتشار : جمعه 09 مهر 1395 - ساعت : 10:33

کد مطلب: 6871 چاپ به اشتراگ گذاشتن

برای نخستین‌بار در کشور

لیگ حافظان قرآن کریم در مازندران برگزار می‌شود

مازندشورا: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: لیگ حافظان قرآن کریم استان برای نخستین‌بار در کشور برگزار می‌شود.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام ستار علیزاده صبح امروز در مراسم آغاز نخستین دوره لیگ حافظان قرآن کریم به میزبانی مرکز فرهنگی قرآنی بصیرت این شهرستان، اظهار کرد: برای نخستین‌بار این حرکت بزرگ در کشور روی داده است.

وی افزود: این مسابقات بسیار ارزشمند بوده و در آن برترین‌های قرآنی مازندران شرکت دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اعلام اینکه در مسابقات ورزشی لیگ‌های مختلف برگزار می‌شود، تصریح کرد: هیچ کار فرهنگی و ارزشی به اندازه قرآن نمی‌تواند در جامعه اثرگذار باشد.

این مسؤول با تأکید بر اینکه باید در محافل قرآنی با نگاه عاشورایی حرکت داشت، ادامه داد: بتوانیم در حوزه قرآن کریم باید وظایف خود را به درستی انجام دهیم.

علیزاده یادآور شد: در نخستین دوره لیگ حافظان قرآن کریم 19 تیم از سراسر مازندران با هم دست به رقابت می‌زنند.

وی با اعلام اینکه هر چه در حوزه قرآن تلاش شود فضای جامعه قرآنی‌تر می‌شود، افزود: قرآن مقدمه همه کارهای فرهنگی در جامعه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه می‌توانیم از راه قرآن کریم به خود و جامعه برسیم، تصریح کرد: از این راه می‌توانیم با برنامه‌های دشمن تقابل کنیم.

این مسؤول ادامه داد: برترین‌های مسابقات حافظ قرآن کریم به مشهد مقدس و آستان قدس رضوی اعزام می‌شوند.

علیزاده با اشاره به مشارکت مرکز فرهنگی ورزشی فتوت، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات مازندران در برگزاری مسابقات قرآنی، گفت: باید در راه قرآن تمام توان خود را به کار گیریم و در راه ترویج و تبلیغ آن بکوشیم.

انتهای پیام/86012


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مازندران #اینکه #مسابقات #فرهنگی #جامعه #قرآنی #خیریه #اوقاف #حافظان #علیزاده #ورزشی #مسؤول #تصریح #ادامه #می‌توانیم #برترین‌های #نخستین #برگزار #افزود #نخستین‌بار #مدیرکل #اعلام

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : لیگ حافظان قرآن کریم در مازندران برگزار می‌شود

*

*


X https://sport45.site/