اجتماع بزرگ رهروان زینبی در امام‌زاده عباس(ع) ساری برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1395 - ساعت : 18:56

کد مطلب: 7520 چاپ به اشتراگ گذاشتن

با سخنرانی مادر شهید رادمهر

اجتماع بزرگ رهروان زینبی در امام‌زاده عباس(ع) ساری برگزار می‌شود

مازندشورا: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری گفت: اجتماع بزرگ رهروان زینبی فردا 23 مهر ماه با سخنرانی مادر شهید رادمهر در جوار بقعه امام‌زاده عباس(ع) ساری برگزار می‌شود.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری امشب در جلسه هماهنگی برگزاری اجتماع بزرگ رهروان زینبی در امام‌زاده عباس(ع) این شهرستان، اظهار کرد: استان مازندران سال گذشته در برگزاری اجتماع رهروان زینبی رتبه نخست کشور را کسب کرد.

وی با بیان اینکه اجتماع بزرگ رهروان زینبی فردا 23 مهر ماه در جوار بقعه امام‌زاده عباس(ع) ساری برگزار می‌شود، افزود: این همایش با حضور 3 هزار نفری خواهران و با سخنرانی مادر شهید رادمهر شهید مدافع حرم برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری با بیان اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب نیست و در این حوزه باید بیشتر کار شود، عنوان کرد: حضور در همایش رهروان زینبی در واقع لبیک به ندای حضرت زینب(س) است.

حیدری بر لزوم توجه به مسائل امنیتی در برگزاری همایش رهروان زینبی تاکید کرد و ادامه داد: با وجود سربازان امام زمان(عج) گروه‌های تکفیری، داعش و منافقین عرضه عرض اندام را در داخل کشور ندارند.

وی تاکید کرد: باید با برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی در سطح کشور و مهم‌تر از آن برهم‌زنندگان امنیت عزاداران حسینی برخورد شود.

* نهضت عاشورا خاموش شدنی نیست

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه کربلای مازندران در این جلسه با بیان اینکه باید از قیام امام حسین(ع) و نهضت عاشورا درس گیریم، گفت: نهضت عاشورا خاموش شدنی نیست و همه ساله شاهد برگزار هرچه پرشورتر آن هستیم.

محمود جعفریان با بیان اینکه عاشورا درس‌ها و عبرت‌ها دارد که هرچه بیشتر برای آن فرهنگ‌سازی شود اثرات آن در جامعه بیشتر می‌شود، اظهار کرد: وظیفه امروز ما این است از ولی زمان خود دفاع کنیم و نگذاریم دشمن کوچک‌ترین خدشه به آن وارد کند.

وی با تاکید بر اینکه خواهران و برادران مذهبی نباید از تجمع‌ها و مراسم‌ها فاصله گیرند و در واقع همیشه باید در صحنه‌ها حضور داشته باشند، گفت: امروز داعش و رژیم سفاک آل‌سعود از یزید زمان امام حسین(ع) بدتر هستند و حتی در ماه محرم شیعیان و مسلمانان را به شهادت می‌رسانند.

*توزیع 1500 سربند لبیک یا زهرا (س)

مسؤول هیأت‌های مذهبی شهرستان ساری در این جلسه با بیان اینکه از سال‌های آینده برگزاری تجمع رهروان زینبی به خواهران واگذار می‌شود، گفت: خواهران نقش مهمی در برگزاری مراسم‌ها دارند و باید اثرگذاری خود را در اجتماع بزرگ رهروان زینبی به‌اثبات رسانند.

عبدالرحمان حق‌شناس با بیان اینکه ایستگاه صلواتی در ورودی بقعه امام‌زاده عباس(ع) برای پذیرایی از مهمانان اجتماع بزرگ رهروان زینبی برپا می‌شود، اظهار کرد: یک‌هزار و 500 سربند لبیک یا زهرا(س) در اختیار خواهران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/86031/ن40/


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #زینبی #رهروان #اینکه #اجتماع #برگزاری #خواهران #عاشورا #برگزار #امام‌زاده #همایش #بیشتر #اظهار #تاکید #شهرستان #خاموش #مذهبی #سربند #مراسم‌ها #امروز #جامعه #مازندران #حیدری #سخنرانی #رادمهر #برهم‌زنندگان #امنیت

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : اجتماع بزرگ رهروان زینبی در امام‌زاده عباس(ع) ساری برگزار می‌شود

*

*


X https://sport45.site/