ایجاد کارگروه پست در شهرستان‌های مازندران

تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 - ساعت : 16:41

کد مطلب: 7602 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مدیرکل پست مازندران خبر داد

ایجاد کارگروه پست در شهرستان‌های مازندران

مازندشورا: مدیرکل پست مازندران گفت: گفت: ایجاد کارگروه پست در شهرستان‌ها از پیشنهاداتی است که با روی کار آمدن آن شاهد تعامل و همکاری بهتر و استقرار نظام تقسیم کار هستیم.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، اسماعیل بوداغی عصر امروز در هفتمین نشست شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: در سال گذشته 576 میلیون مرسوله پستی در کشور جابه‌جا شد که در این بین 21 میلیون مرسوله مربوط به استان مازندران بود.

وی با اعلام اینکه پست بازوی توانمند صنعت و اقتصاد در سطح کشور است، افزود: بسیاری از کشورها در بخش‌های مختلف استفاده فراوانی از پست دارند ولی در کشورمان هر ایرانی به صورت میانگین هشت بار در سال با پست سر و کار دارند.

مدیرکل پست مازندران با اشاره به عقد تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌کل پست و استانداری مازندران، تصریح کرد: این تفاهم‌نامه در هشت بخش منعقد شد و با ایجاد آن سعی می‌شود تا عقب‌ماندگی‌های گذشته جبران شود همچنین هدف مهم آن یکپارچه‌سازی شبکه توزیع با محوریت پست بوده تا این دستگاه به عنوان درگاه خدمات ایفای نقش کند.

وی با بیان اینکه برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مردم قرار شد تا بسته‌های کامل خدماتی را به آنها ارائه کنیم، اظهار کرد: در این مورد بحث ایجاد پنجره واحد و انجام آن از سوی پست مطرح است تا طی آن 800 خدمات احصاء شده انجام شود.

بوداغی با بیان اینکه تحقق دولت الکترونیک از مهم‌ترین امور برای ایجاد ارتباط مناسب بین کارمند و ارباب رجوع است، خاطرنشان کرد: پست دارای خدمات متعددی است که این نهاد سابقه چندین هزار ساله دارد و بنیان‌گذار آن در جهان مردمی از کشور ایران بودند.

وی با تأکید بر اینکه ساختار پست در جهان دولتی و خصوصی است، یادآور شد: در کشورمان شرکت ملی پست عهده‌دار مسؤولیت‌های زیاد است.

مدیرکل پست مازندران با اشاره به اینکه روزانه یک میلیارد مرسوله پستی در دنیا جابه‌جا می‌شود، بیان کرد: ارتقای سرعت، امنیت، نظام و کیفیت از مهم‌ترین خواسته‌های مسؤولان در پست است.

وی با بیان ایجاد فعالیت پست کشاورزی، گل و گیاه و ترمینال، خاطرنشان کرد: سعی داریم در این زمینه گام‌های مفید و اثرگذاری برداشته شود.

بوداغی با اشاره به افزایش رشد ترافیکی بیش از چهار برابری در پست، گفت: ایجاد کارگروه پست در شهرستان‌ها از پیشنهاداتی است که با روی کار آمدن آن شاهد تعامل و همکاری بهتر و استقرار نظام تقسیم کار هستیم.

انتهای پیام/86012/ت30


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مازندران #ایجاد #اینکه #خدمات #مرسوله #مدیرکل #بوداغی #اشاره #تفاهم‌نامه #همکاری #ارائه #خاطرنشان #مهم‌ترین #جابه‌جا #اظهار #کارگروه #گذشته #میلیون #دارند #کشورمان

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : ایجاد کارگروه پست در شهرستان‌های مازندران

*

*


X https://sport45.site/