مرحله سوم مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی لیگ باشگاه‌های ایران برگزار شد

تاریخ انتشار : شنبه 08 آبان 1395 - ساعت : 09:43

کد مطلب: 8560 چاپ به اشتراگ گذاشتن

اخبار کوتاه استان مازندران

مرحله سوم مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی لیگ باشگاه‌های ایران برگزار شد

مازندشورا: رئیس هیئت دوچرخه‎سواری بهشهر گفت: مرحله سوم مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی لیگ باشگاه‌های ایران در رشته‎های دانهیل و کراس کانتری در بهشهر برگزار شد.

مازندشورا: محمد مهدی طاطیان در گفت‌وگو با خبرنگارتسنیم در بهشهر اظهار داشت: مرحله سوم مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی لیگ باشگاه‌های ایران  در رشته‎های دانهیل و کراس کانتری در روزهای 6 و 7 آبان‎ماه در بهشهر برگزار شد.

رئیس هیئت دوچرخه‎سواری بهشهر با بیان اینکه در مسابقات روز نخست و رشته دانهیل، 24 تیم از سراسر ایران در رده جوانان و بزرگسالان شرکت کردند، افزود: حدود 250 شرکت‎کننده در این مسابقات شرکت داشتند.

خط کشی  400کیلومتر از راه‌های مواصلاتی شهرستان ساری

سید علی صادقی گفت: در هفت ماه گذشته در حوزه راه‌های مواصلاتی شهرستان ساری حدود 400 کیلومتر خط کشی با رنگ سرد ترافیکی انجام شد.

وی بیان کرد: که 50 کیلومتر راه روستایی و مابقی راه های فرعی و اصلی حوزه شهرستان ساری را پوشش می‌دهد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ساری افزود: در محور ساری-کیاسر در سه نقطه‌ای که از رویه مناسبی برخوردار نبوده به طول 12 کیلومتر روکش آسفالت انجام شد و در حال حاضر نیز در محور دو دانگه به سوادکوه در حال روکش آسفالت است.

اجرای 7800 متر اصلاح شبکه آبرسانی عباس آباد

مدیر امور آبفای شهری عباس آباد از اصلاح  و توسعه 7 هزار و 851 متر شبکه آبرسانی در دو ماه اخیر در این امور خبر داد.

مهرداد مقدس‌خو افزود: امور آبفاشهری عباس آباد شهرهای سلمانشهر، عباس آباد و کلارآباد را پوشش می دهد.

وی، با بیان اینکه  در دو ماه اخیر شش هزار و 365 متر توسعه شبکه در عباس آباد، 142 متر در سلمانشهر و 1105 متر در کلارآباد انجام شد، افزود:  200 متر اصلاح شبکه در عباس آباد و 39 متر در سلمانشهر اجرا شد.

انتهای پیام/


منبع : تسنیم - مازندران

برچسب ها : #عباس آباد #افزود #مسابقات #شهرستان #کیلومتر #سلمانشهر #بهشهر #آسفالت #توسعه #کلارآباد #آبرسانی #اصلاح #راه‌های #قهرمانی #کوهستان #دوچرخه‌سواری #باشگاه‌های #برگزار #مرحله #دانهیل #مواصلاتی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : مرحله سوم مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی لیگ باشگاه‌های ایران برگزار شد

*

*


X https://sport45.site/