مسؤولان در زمینه واردات برنج دقت کنند

تاریخ انتشار : شنبه 08 آبان 1395 - ساعت : 10:53

کد مطلب: 8568 چاپ به اشتراگ گذاشتن

امام جمعه میاندورود:

مسؤولان در زمینه واردات برنج دقت کنند

مازندشورا: امام جمعه میاندورود گفت: امسال به نام «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری شده است در نتیجه از مسؤولان خواستیم در واردات دقت کنند، در این استان نیازی به واردات برنج و مرکبات نداریم زیرا مازندران به تنهایی بخش بسیاری را تأمین می‌کند.

مازندشورا:حجت‌الاسلام رضا محمدنسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان میاندورود با اشاره به وظایف امام جمعه، اظهار کرد: وظایف این نهاد از جمله مدیریت جامعه اسلامی بر اساس فرامین مقام معظم رهبری و مدیریت فرهنگی است.

وی با بیان اینکه در طول حضورم در این شهرستان علاوه بر اقامه نماز جمعه، ستاد امر به معروف و نهی از منکر را تشکیل دادیم، افزود: این ستاد نه به‌عنوان نمادین بلکه اعضای این ستاد 6 ماه بر اساس آیین‌نامه کارهای خود را آغاز کرده و در حال فعالیت هستند.

* بازدید میدانی از مشکلات کشاورزان میاندورود

امام جمعه میاندورود با تأکید بر ساماندهی شورای فرهنگ عمومی در این شهرستان، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده هر سه ماه یک‌بار جلسه‌ای برگزار می‌کنیم تا امور فرهنگی شهرستان ساماندهی و نیازهای مردم را ارزیابی و بر مبنای این نیازها کارها پیش برود.

این مسؤول اضافه کرد: از دیگر وظایف امام جمعه بازدید میدانی از مشکلات شهرستان است، با توجه به اینکه مازندران قطب کشاورزی است، امور کشاورزان و باغداران را از نزدیک بازدید کردیم.

محمدنسب با اعلام اینکه یکی از خواسته‌های ما از مسؤولان استانی و شهرستانی توجه به مشکلات کشاورزان و باغداران است، تصریح کرد: در سالی که به «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری شده است در نتیجه از مسؤولان خواستیم که در امر واردات دقت کنند، در این استان نیازی به واردات برنج و مرکبات نداریم زیرا مازندران به تنهایی بخش بسیاری را تأمین می‌کند.

* حضور فعال جوانان در دوران دفاع مقدس

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان و نوجوانان نقش موثری در دوران دفاع مقدس داشتند، یادآور شد: حضور پرشور در جبهه‌های جنگ، فعالیت در پایگاه‌های مقاومت بسیج و حضور جدی در سنگر تحصیل علم و دانش به پشتوانه جوانان بوده است.

امام جمعه میاندورود در ادامه اظهار کرد: امروز این موفقیت دانشمندان و نخبگان به برکت همان جوانانی بود که در اوایل انقلاب و دفاع مقدس حضور داشتند و همچنان ادامه دارد.

* آمریکا جرأت تسلط بر ایران را ندارد

این مسؤول با بیان اینکه تا زمانی که ملت ایران روحیه استکبارستیزی دارد آمریکا جرأت تسلط بر ایران را ندارد، خاطرنشان کرد: لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان‌ماه سال 58 تصرف شد که برای جبران آن در سال 59 جنگ تحمیلی را بر ملت ایران تحمیل کرد.

محمدنسب تصریح کرد: آمریکا همچنان بیکار ننشست و به بهانه‌های مختلف در صدد احیای دوباره لانه جاسوسی است که مسؤولان باید حواسشان جمع باشد.

* دشمن برای نفوذ به بهانه خدمت وارد می‌شود

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اینکه دشمن نمی‌گوید من در حال نفوذ و ضربه زدن هستم بلکه به بهانه خدمت کردن وارد می‌شود، اضافه کرد: ملت ایران همان‌طور که در 13 آبان 58 مشت محکمی بر دهان این کشور زد، اگر باز هم تکرار شود مشت محکم‌تری خواهیم زد.

محمدنسب با بیان اینکه نفوذ دشمن با وحدت، اتحاد و همدلی گرفته می‌شود، گفت: مقام معظم رهبری اصرار بر این دارد که همه نیروهای انقلاب در کنار هم باشند و تا زمانی که وحدت، اتحاد و همدلی است قطع بر یقین نفوذی در کار نخواهد بود.

انتهای پیام/86037/ک40/


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #اینکه #میاندورود #شهرستان #آمریکا #مسؤولان #محمدنسب #مشکلات #رهبری #اشاره #واردات #کشاورزان #بازدید #وظایف #ادامه #دوران #داشتند #انقلاب #همچنان #جوانان #اتحاد #همدلی #بهانه #جاسوسی #زمانی #ندارد #ساماندهی #فرهنگی #فعالیت #مدیریت #اظهار #امروز #میدانی #خاطرنشان #باغداران #مازندران #اضافه #مسؤول #تصریح

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : مسؤولان در زمینه واردات برنج دقت کنند

*

*


X https://sport45.site/