مشارکت 72 درصدی نوشهری‌ها در سرشماری اینترنتی

تاریخ انتشار : شنبه 08 آبان 1395 - ساعت : 19:56

کد مطلب: 8638 چاپ به اشتراگ گذاشتن

فرماندار نوشهر خبر داد

مشارکت 72 درصدی نوشهری‌ها در سرشماری اینترنتی

مازندشورا: فرماندار نوشهر با بیان اینکه مردم این شهر در سرشماری اینترنتی مشارکت 72 درصدی داشتند و هزینه‌های دولت کم شد، گفت: نوشهر در میان شهرستان‌های دارای جمعیت بالا، رتبه نخست را به دست آورد.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، علی شادمان امشب در هفتمین جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه ابعاد پدافند غیرعامل بسیار گسترده است و چگونگی اقدامات پیشگیرانه خود یک امر پدافند غیرعامل است، اظهار کرد: ما باید در تمام زمینه‌ها آمادگی لازم برای مواجهه با تهدیدات را داشته باشیم.

وی افزود: در بحث آفت شب پره‌ها در گونه شمشادها مباحث مختلفی مطرح بود که ممکن است برای آسیب زدن به شمشادها باشد و حتی ممکن است فرصت‌های کشاورزی و اقتصادی هم در معرض تهدید باشند که پدافند غیرعامل می‌تواند مؤثر باشد.

فرماندار نوشهر با بیان اینکه در سرشماری اینترنتی مردم نوشهر مشارکت 72 درصدی داشتند و هزینه‌های دولت کم شد، گفت: نوشهر در میان شهرستان‌های دارای جمعیت بالا، رتبه نخست را به دست آورد.

وی با اشاره به اینکه برخی مسائل ارزشی در جامعه کم کم دچار آسیب می‌شود، تصریح کرد: کسی که جانباز 70 درصد است و وجودش را برای کشور گذاشته است نباید به او توهین شود و از هیچ مدیری پذیرفته نیست که به این جانبازان کم لطفی شود.

شادمان خاطر نشان کرد: در یکی از استخرهای نوشهر، فرد بهره‌بردار به جانبازی توهین کرد که دستور خلع توافق‌نامه او با اداره مربوطه را صادر کردم و باید همه بدانیم که با صبر و حوصله با جانبازان رفتار شود.

وی با اشاره به 14 آبان روز ملی مازندران، افزود: بخش کجور مرکز ثقل این روز است و حسن بن‌زید بعد از نماز عید فطر قیام خود را در کجور آغاز کرد و بنابراین روز مازندران با شکوه خاصی باید در همان روستای «صالحان» برگزار شود و همه باید حضور داشته باشند.

فرماندار نوشهر گفت: در برخی جلسات مدیران دستگاه‌ها حاضر نمی‌شوند که در جلسات بعدی این موضوع پذیرفته نخواهد شد و جانشینان باید با هماهنگی از قبل به این جلسات بیایند تا تصمیمات با برنامه انجام شود

انتهای پیام/86019/ن30/


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #نوشهر #فرماندار #پدافند #جلسات #اشاره #غیرعامل #اینکه #پذیرفته #توهین #جانبازان #مازندران #مشارکت #باشند #شمشادها #اینترنتی #شهرستان #سرشماری #درصدی #افزود #شادمان

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : مشارکت 72 درصدی نوشهری‌ها در سرشماری اینترنتی

*

*


X https://sport45.site/