ملت ایران هیچ‌گاه با آمریکا آشتی نخواهد کرد

تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آبان 1395 - ساعت : 16:29

کد مطلب: 9068 چاپ به اشتراگ گذاشتن

امام جمعه شهرستان رامسر:

ملت ایران هیچ‌گاه با آمریکا آشتی نخواهد کرد

مازندشورا: امام‌ جمعه شهرستان رامسر در سخنان خود در راهپیمایی روز 13 آبان با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا گفت: ملت ایران هیچ‌گاه با آمریکا آشتی نخواهد کرد.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، یوم‌الله سیزدهم آبان یکی از مقاطع تاریخی است که یادآور سه رخداد مهم تبعید حضرت امام خمینی(ره) به کشور ترکیه در سال 1343، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی توسط رژیم پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در سال 1358 است. 

راهپیمایی ضد استکباری امسال نیز در روز 13 آبان با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه و دانش‌آموزان انقلابی شهرستان رامسر که به ندای ولی امر مسلمین لبیک گفتند و در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با روحیه ظلم‌ستیزی حضور یافتند، برگزار شد. 
 
در این راهپیمایی بنر و نوشته‌هایی در محکومیت اعمال خصمانه آمریکا در دست دانش‌آموزان و دانشجویانی که با وجود تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در این روز با سردادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و همچنین«لبیک یا حسین» و... حضور داشتند به چشم می‌خورد که همه این‌ها اوج انزجار مردم ما نسبت به آمریکا و هم‌پیمانانش را نشان می‌دهد. 

* آمریکا، شیطان بزرگ
 
سخنران راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شهرستان رامسر حجت‌الاسلام سید جعفر رضایی بود که گفت: امام خمینی (ره) با آغاز نهضت انقلاب اسلامی یکی از ماندگار‌ترین روش‌های ایمان را برای مردم به یادگار گذاشت و آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کرد که دست از ضربه زدن به امت‌های دیگرد برنخواد داشت. 
 
امام جمعه شهرستان رامسر با اشاره به قرآن کریم که شیطان را برای دشمنی انسان‌های مؤمن قسم خورده دانست، اظهار کرد: اما ملت ایران با هوشیاری به همه دنیا ثابت کرد که آمریکا پوشالی و شکننده است و بعد از گذشت یک‌سال از انقلاب ملت ما کاری کردند که آبروی آمریکا در جامعه بین‌المللی برود و با تسخیر لانه جاسوسی چهره واقعی آنها را برملا کردند و چون ضربه محکمی به آمریکا جنایت‌کار وارد کردند با ملت ما دشمنی دارد.

وی تصریح کرد: حضور جوانان، دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز 13 آبان سراسر کشور به همه دنیا ثابت کرد که نه تنها 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است بلکه این روز باید جهانی شود و همه انسان های آزاده جهان خلق‌وخوی آنها را شناختند که نه‌تنها فقط به مبارزه با ایران بلکه مبارزه با همه ملت‌ها و کل بشریت هدف آنهاست.

* شنیدن شکستن استخوان تمدن غرب

رضایی خاطرنشان کرد: ما صدای شکستن استخوان غرب را طبق پیام امام خمینی(ره) می‌شنویم و روزی خواهد رسید که نابودی استکبار جهانی همچون اسرائیل غاصب و آمریکای جنایت کار خواهیم دید.
 
وی با بیان اینکه روز 13 آبان روز انقلاب است، افزود: در ماهیت انقلاب اسلامی ایران مبارزه با استکبار وجود دارد و از همان آغاز این نهضت یکی از بارزترین شاخصه‌های انقلاب اسلامی بود که برای پاسداشت روز 13 آبان باید به همه برجستگی‌های این انقلاب بپردازیم و آنها را حفظ کنیم.

امام جمعه رامسر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که با جانمان آویزه گوشمان می‌کنیم، یادآور شد: تنها راه برون‌رفت از مشکلات، حفظ انسجام و وحدت است و بد عهدی آمریکا بر همگان روشن است که بدعهدی در مذاکرات نمونه آن می‌باشد که طبق گفته گروه‌های مذاکره کننده علی‌رغم تلاش‌های این تیم هسته‌ای خود بر این بد‌عهدی‌ آنها اذعان کردند. 

وی ادامه داد: آمریکا امروزه همانند فردی است که هنگام غرق شدن به همه چیز چنگ می‌زند و آبادی‌های خود را بر آواره‌های ملت‌های دیگر بنا می‌کند تا بگوید من خدای این دهکده جهانی هستم.

 رضایی در پایان با بیان اینکه بی‌اعتمادی به آمریکا هیچ‌گاه تبدیل به اعتماد نخواهد شد، گفت: ما از تحریم‌ها و فشارهای ظالمانه استکبار نمی‌هراسیم و تا جان در بدن داریم در این راه استوار می‌مانیم. 

* حضور پرشور مردم رامسر

محمد جعفری نیز در حاشیه مراسم ضمن قدردانی از همه آحاد مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز دانش‌آموز به خبرنگار فارس گفت: مبارزه با آمریکای جنایتکار تردیدبردار نیست و شاهد آن هستیم که هرساله راهپیمایی ضداستکبارستیزی با قدرت هرچه بیشتر برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه بسیج شهرستان رامسر شرایط حضور مردم رامسر را بی‌نظیر عنوان کرد و افزود: با وجود تعطیلی مدارس اما حضور دانش‌آموزان و دانشجویان بسیار دیدنی است.

* برگزاری رزمایش

وی از رزمایش در روزهای 13 و 14 آبان خبر داد و تصریح کرد: با حضور چهار گردان بیت‌المقدس شهرستان رامسر و بسیجیان رزمایشی در غالب کوی و برزن، امداد و نجات در منطقه ساداتشهر و در غالب مقابله با ناآرامی‌ها و اغتشاشات در سطح شهرستان رامسر و همچنین در غالب دفاع از جنگل در حوزه لداسرک رامسر برگزار خواهیم کرد.

گفتنی است، حضور پرشور مردم شهرستان رامسر و همچنین شهرستان‌های دیگر ایران اسلامی بار دیگر مشتی بر دهان دشمنان انقلاب و اسلام بوده که با وجود تبلیغات و نظرهای منفی آنها مردم همچنان به انقلاب و نظام پایبند بوده و همیشه با حضور خود این مهم را ثابت می‌کنند.

انتهای پیام/86039/ن40/


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #آمریکا #رامسر #شهرستان #انقلاب #راهپیمایی #مبارزه #استکبار #جهانی #دانش‌آموزان #دانشجویان #پرشور #اسلامی #همچنین #شیطان #برگزار #خمینی #شکستن #تصریح #دشمنی #استخوان #آمریکای #رزمایش #افزود #اینکه #خواهیم #اشاره #نخواهد #تعطیلی #انقلابی #تسخیر #جاسوسی #مدارس #اسرائیل #همیشه #رضایی #یادآور #هیچ‌گاه

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : ملت ایران هیچ‌گاه با آمریکا آشتی نخواهد کرد

*

*


X https://sport45.site/