دشمنان به دنبال تغییر فرهنگ خود‌باوری و ظلم‌ستیزی در کشور هستند

تاریخ انتشار : جمعه 14 آبان 1395 - ساعت : 14:08

کد مطلب: 9125 چاپ به اشتراگ گذاشتن

امام جمعه شیر‌گاه:

دشمنان به دنبال تغییر فرهنگ خود‌باوری و ظلم‌ستیزی در کشور هستند

مازندشورا: امام جمعه شهر شیر‌گاه از تلاش دشمنان برای تغییر فرهنگ خود‌باوری و ظلم‌ستیزی در کشور خبر داد.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه‌شمالی، حجت‌الاسلام محمد مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه شهر شیر‌گاه با اشاره به اینکه یاد قیامت، مانعی برای گناه است، به تفسیر آیاتی از سوره فجر اشاره و اظهار کرد: در آیاتی از سوره فجر با سر‌زنش انسان، بیان بد‌رفتاری او، درباره در‌هم‌ کوبیده‌شدن زمین و ایجاد دادگاه الهی اشاره دارد.

وی با بیان اینکه یاد خدا، تنظیم‌کننده انسان است تا در مسیر افراط و تفریط وارد نشود، افزود: عده‌ای تنها راه خوشبختی را در مذاکره و ارتباط با آمریکا خلاصه ‎کنند و عده‌ای دیگر، همه مذاکرات را زیر سؤال ببرند، مناسب نیست.

امام جمعه شهر شیر‌گاه شهرستان سوادکوه‌شمالی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که «سازش با آمریکا موجب پیشرفت نمی‌شود»، خاطر‌نشان کرد: گرگی که درندگی دارد و بد‌عهدی آن هم زیاد است، قابل اعتماد نیست.

مهدوی با اشاره به روز ملی مازندران و روز کیفیت و با بیان اینکه پیشرفت بدون توجه به کیفیت محال است و در کشور ما هم توجه به کیفیت ضعیف است از اهمیت مازندران در عرصه‌های مختلف خبر داد و اظهار کرد: دشمنان به دنبال تغییر فرهنگ خود‌باوری و ظلم‌ستیزی در کشور هستند.

خطیب جمعه شیر‌گاه با تقدیر از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و بسیجیان شهرستان سوادکوه‌شمالی در برگزاری رزمایش اخیر، گفت: آمریکا و سلطه‌گران غربی فقط با قدرتمند‌شدن ما، کوتاه می‌آیند.

انتهای پیام/86015/ی20/


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #اشاره #شیر‌گاه #سوادکوه‌شمالی #آمریکا #شهرستان #اینکه #کیفیت #عده‌ای #مازندران #پیشرفت #اظهار #انسان #مهدوی #دنبال #دشمنان #تغییر #فرهنگ #ظلم‌ستیزی #خود‌باوری #آیاتی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : دشمنان به دنبال تغییر فرهنگ خود‌باوری و ظلم‌ستیزی در کشور هستند

*

*


X https://sport45.site/