مراسم چهلمین روز شهادت پرستار مصطفی صادقی در زادگاهش برگزار شد

تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1395 - ساعت : 06:05

کد مطلب: 9166 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مراسم چهلمین روز شهادت پرستار مصطفی صادقی در زادگاهش برگزار شد

مازندشورا: مراسم چهلمین روز شهادت پرستار مصطفی صادقی که در سانحه سقوط بالگرد امداد هوایی 115 آمل جان خود را از دست داد، با حضور مسؤولان کشوری، استانی، شهری و مردم در زادگاهش برگزار شد.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، آخرین روز شهریور امسال روز سختی برای مردم و کادر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمل و مازندران بود.

روزی که بالگرد هوایی اورژانس 115 مستقر در شهرستان آمل برای نجات جان مصدومان تصادف محور مواصلاتی هراز عزم خدمت کرد ولی نمی‌دانست تقدیر به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

بالگرد هوایی اورژانس 115 حین نشستن در منطقه گزنگ با تلی از خاک روبرو شد و با توجه به کم شدن دید خلبان به تیر فشار قوی برق برخورد داشته و دچار سانحه شد.

در این حادثه شهید پرستار مصطفی صادقی از کادر توانمند و مجرب مرکز اورژانس مازندران به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید و هم‌اکنون 40 روز از این حادثه تلخ و جان‌سوز می‌گذرد.

مردم آمل، پرستاران، کادر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، متخصصان مرکز اورژانس کشور، مسؤولان استانی و شهری عصر امروز چهلمین روز شهادت پرستار مجرب شهید مصطفی صادقی را به سوگ نشستند و علاوه بر شرکت در مراسم ختم آن شهید در روستای بی‌نمد، بر سر مزارش حاضر شدند.

نمایندگان اورژانس کشور هم بار دیگر با خانواده شهید صادقی دیدار داشته و برای تسلای دل داغ‌دارشان ابراز همدردی کردند.

همه داغ‌دار و غمگین بودند از همه همکاران، پرستاران تا عسل کمالی دختر خردسال یکی از همکاران شهید صادقی که با دل‌نوشته‌اش خواست با تنها فرزند دلبند شهید پرستار همدردی کند.

عسل کمالی دانش‌اموز آملی در دل‌نوشته‎اش آورده است: 40 روز از شهادت شهید مصطفی صادقی می‌گذرد، او یکی از پرستاران با ارزش و پدری مهربان و دلسوز بود، پسر او 11 سال سن داشت و 40 روز پدرش را ندیده است ولی بی‌تابی‌اش را می‌کند.

وی ادامه داد: این شهید بزرگوار برای نجات جان دیگری جان خود را از دست داد و او در سانحه هوایی سقوط بالگرد به رحمت خدا رفت. امروز روز چهلم این شهید است و او یکی از شیرمردان کشورمان ایران بوده است.

این دانش‌آموز بیان کرد: او خیلی از انسان‌ها را نجات داده و ما همه او را دوست داریم، بچه‌ها و بزرگترها بیایید همه برای این شهید بزرگوار که الان در جمع ما نیست بلند حمد و توحید را بخوانیم که روحش شاد شود.

انتهای پیام/86012/و


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #صادقی #اورژانس #مصطفی #پرستار #شهادت #پرستاران #هوایی #بالگرد #امروز #چهلمین #همدردی #همکاران #بزرگوار #کمالی #می‌گذرد #حادثه #مازندران #پزشکی #مراسم #درمان #سانحه #بهداشت #آموزش

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : مراسم چهلمین روز شهادت پرستار مصطفی صادقی در زادگاهش برگزار شد

*

*


X https://sport45.site/