حضور 214 سواد‌آموز در کلاس‌های زیرپوشش آموزش و پرورش سوادکوه

تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1395 - ساعت : 08:55

کد مطلب: 9174 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مدیر آموزش و پرورش سوادکوه خبر داد

حضور 214 سواد‌آموز در کلاس‌های زیرپوشش آموزش و پرورش سوادکوه

مازندشورا: مدیر آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه از حضور 214 سواد‌آموز در کلاس‌های زیرپوشش آموزش و پرورش سوادکوه خبر داد.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، غلام‌رضا افشون صبح امروز در جلسه وضعیت سواد‍آموزی سوادکوه با اشاره به اینکه مبارزه با بی‌سوادی از اولویت‌های آموزش و پرورش است، گفت: آموزش و پرورش استان مازندران و شهرستان سوادکوه، پیشرو در مبارزه با بی‌سوادی است.

وی با بیان اینکه برگزاری کلاس‌های مختلف برای سطوح بی‌سواد ان سوادکوه، اجرایی شد،افزود: 214 نفر از سواد‌آموزان و کم‌سوادان کلاس‌های سواد‌آموزی زیرپوشش آموزش و پرورش سوادکوه قرار دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه به دوره‌های مرتبط با سواد‌آموزی اشاره و خاطر‌نشان کرد: دوره‌های سوادآموزی، انتقال و تحکیم مرتبط با فعالیت‌های سواد‌آموزی در سوادکوه برگزار شد.

افشون با اشاره به اینکه طبق حجم ابلاغی استان که در ابتدای هر سال برای شهرستان‌های تابعه سیاست‌گذاری می‌شود، برای شهرستان سوادکوه تعداد 32 نفر در دوره سوادآموزی، 40 نفر در دوره تحکیم و 120 نفر در دوره انتقال پیش‌بینی شد که آموزش و پرورش سوادکوه توانست تعداد 42 نفر در دوره سوادآموزی، 52 نفر دوره تحکیم و 120 نفر در دوره انتقال را زیرپوشش قرار دهد.

وی با تقدیر از مسؤول سواد‌آموزی شهرستان سوادکوه، گفت: مهلت کلاس‌های دوره تحکیم و انتقال پایان یافت و برای ثبت‌نام افراد در دوره سوادآموزی تا پایان آذر‌ماه مهلت تعیین شد.

انتهای پیام/86015


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #سوادکوه #پرورش #آموزش #شهرستان #انتقال #تحکیم #سوادآموزی #سواد‌آموزی #کلاس‌های #اشاره #زیرپوشش #اینکه #پایان #تعداد #مبارزه #افشون #بی‌سوادی #استان #دوره‌های #مرتبط

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : حضور 214 سواد‌آموز در کلاس‌های زیرپوشش آموزش و پرورش سوادکوه

*

*


X https://sport45.site/