ساخت ۱۰ پروژه آموزشی طی 3 سال در چالوس

تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1395 - ساعت : 14:19

کد مطلب: 9394 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مدیر آموزش و پرورش چالوس خبر داد

ساخت ۱۰ پروژه آموزشی طی 3 سال در چالوس

مازندشورا: مدیر آموزش و پرورش چالوس از ساخت و بهره‌برداری از ۱۰ پروژه آموزشی در مدت سه سال در این شهرستان خبر داد.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سلیمان عبداللهی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح مدرسه نمونه دولتی فاطمیه هچیرود که با حضور مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان، معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران، نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر هچیرود و مدیران شهرستانی برگزار شد، با اشاره به پروژه‌های آموزشی چالوس، اظهار کرد: استارت کار در سال 89 زده شد و به دلیل مشکلات مالی پس از 6 سال توقف سرانجام با تلاش عمومی امسال بهره‌برداری شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سایپا با قدردانی از این شرکت در اتمام پروژه، خاطرنشان کرد: شهردار و اعضای شورای شهر هچیرود نیز در زیباسازی و فضا سازی این ساختمان همکاری کردند.

مدیر آموزش و پرورش چالوس افزود: پروژه مدرسه 6 کلاسه فاطمیه شهدای سایپای هچیرود در زمینی به مساحت 2 هزار و 100 متر مربع افتتاح شد که با یک‌هزار و 500 متر آسفالت و دیوارکشی در مجموع یک‌میلیارد و 450 میلیون تومان هزینه شد.

این مسؤول با اشاره به پروژه‌های آموزشی که از سال 92 در چالوس تعریف شد، تصریح کرد: این پروژه دهمین پروژه در طول سه سال است که با وجود مشکلات اعتباری بخشی از آموزشگاه‌ها احداث شد و یا در دست ساخت است‌.

عبداللهی با اعلام اینکه افتتاح مدرسه شهید فلاح و آزاده در دو شیفت از جمله پروژه‌های آموزشی است که در سال‌جاری افتتاح شد، افزود: احداث مدرسه 6 کلاسه فاطمیه هچیرود، آموزشگاه 9 کلاسه سلمان فارسی، مدرسه تخصصی قرآن از دیگر پروژه‌هایی بود که در طول سال‌های اخیر بهره‌برداری شد.

وی با اشاره به پیگیری ساخت آموزشگاه شهیدسپیدبر در 3 هزار متر زمین در شهرستان چالوس، بیان کرد: مقاوم‎سازی آموزشگاه مرحوم سلیمی و ساخت استخر آموزشی که در دست انجام است و احداث آموزشگاه قیام و شکوفه‌های دانش در اشکاردشت و مدرسه سه کلاسه مسده از اعتبارات مشارکتی که قرار است با همکاری نوسازی و خیر مدرسه‌ساز اجرایی شود از دیگر پروژه‌های آموزشی امسال است.

*لزوم رعایت استحکام بنا در مدارس

فرماندار چالوس نیز با قدردانی از تلاش همه کسانی که برای توسعه زیرساخت‌ها و امکانات فضاهای آموزشی و فرهنگی تلاش کردند، اظهار کرد: اداره‌کل تجهیز و نوسازی پیمانکاران خوبی استفاده می‌کند و امسال چند مدرسه در این شهرستان نوسازی و مقاوم سازی شد.

محمدناصر زندی با تأکید بر  اینکه مدرسه فضای عمومی است که باید استحکام بنای خاصی داشته باشد، افزود: با توجه به تخریب پل ارتباطی مدرسه فاطمیه در دو سال گذشته با همت شهردار و شورای شهر این پل تکمیل و ساخته شد.

وی در پایان گفت: باید زمینه را به شکلی فراهم کرد که با کمک و همکاری عمومی سایر فضاهای آموزشی را تکمیل کرده و توسعه دهیم.

انتهای پیام/86028/صا40


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مدرسه #چالوس #آموزشی #پروژه #هچیرود #نوسازی #پروژه‌های #شورای #کلاسه #فاطمیه #آموزش #آموزشگاه #افتتاح #عمومی #امسال #همکاری #افزود #احداث #اشاره #پرورش #شهردار #شهرستان #عبداللهی #استحکام #اینکه #توسعه #شورای شهر #تکمیل #فضاهای #تجهیز #مدارس #فرماندار #مشکلات #اظهار #اسلامی #بهره‌برداری #اداره‌کل #قدردانی #شهدای #اعضای

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : ساخت ۱۰ پروژه آموزشی طی 3 سال در چالوس

*

*


X https://sport45.site/