افزایش ظرفیت‌های درمانی در نیروی دریایی سپاه/ لزوم الگوسازی در ارائه خدمت

تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1395 - ساعت : 15:26

کد مطلب: 9407 چاپ به اشتراگ گذاشتن

معاونت بهداشت، امداد و آموزش پزشکی سپاه اعلام کرد

افزایش ظرفیت‌های درمانی در نیروی دریایی سپاه/ لزوم الگوسازی در ارائه خدمت

مازندشورا: معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از افزایش بیمارستان وابسته به نیروی دریایی سپاه در هفته آینده در شهرستان ساری خبر داد و گفت: با این‌ کار به ظرفیت‌های درمانی در سپاه اضافه می‌شود.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سردار احمد عبداللهی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاحیه بیمارستان امام رضا (ع) این شهرستان با گرامی‌داشت برنامه‌های اربعین حسینی توسط عاشقان آن‌ حضرت، اظهار کرد: امروز دشمن سعی دارد با جنگ فرهنگی ارزش‌های دینی ما را سست و باورهای ما را متزلزل کند.

وی تصریح کرد: در این سال‌ها راهپیمایی عظیم اربعین حسینی حرکتی است که با تمام ترفندها و توطئه‌‌های دنیای استکبار برابری می‌کند.

معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه افتتاحیه بیمارستان امام رضا (ع) در چالوس دو راهبرد را در مجموعه سپاه پاسداران دنبال می‌کند، خاطر‌نشان کرد: آمادگی طب رزم و ارتقای توان بهداری و حفظ و ارتقای سطح سلامت کارکنان و خانواده آنها از جمله راهبردهایی‌ است که با احداث این بیمارستان ظرفیت لازم برای تحقق این دو راهبرد را ایجاد می‌کند.

این مسؤول با بیان اینکه خلأ بیمارستانی به‌ نام امام رضا (ع) در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی احساس می‌شد، افزود: این مهم با تلاش در  مجموعه نیروی دریایی شکل گرفت.

عبداللهی با اعلام اینکه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلاش کرد تا بیمارستان امام رضا (ع) را در چالوس ایجاد کرده و بستر مناسبی برای کارکنان و خانواده آنها ایجاد کند، افزود: با وجود اینکه در طرح ساماندهی نیروی مسلح بیمارستان چالوس وجود نداشت اما نیروی دریایی سپاه توانست این پروژه را به سرانجام برساند.

وی از افزایش بیمارستان وابسته به نیروی دریایی سپاه در هفته آینده در شهرستان ساری خبر داد و اظهار کرد: با این‌کار به ظرفیت‌های درمانی در سپاه اضافه می‌شود.

معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اصولی که باید در مراکز درمانی رعایت شود، افزود: موازین شرعی و انطباق احکام شرعی باید در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مورد توجه قرار گیرد و تفاوت بیمارستان نیروی دریایی سپاه با سایر مراکز متمایز شود.

این مسؤول رعایت استانداردها، قوانین و ضوابط تکریم مراجعان را از دیگر اصولی برشمرد که در این مراکز باید مورد توجه قرار گیرد و ادامه داد: وقتی بیماری به این مرکز می‌آید با توجه به نام زیبای آن باید حس کند در کنار جوار آقا امام رضا(ع) بوده و احساس معنویت کنار حرم در این مرکز برای او متبلور شود.

عبداللهی در پایان به الگوسازی در ارائه خدمت در این مرکز تأکید کرد و گفت: همان‌طور که رهبری از سپاه عالی بودن را انتظار دارد باید در قالب الگوسازی بروز پیدا کند تا شاهد باشیم که بیمارستان امام رضا (ع) مأمن و امید مردم چالوس شود تا زبانزدی برای چالوس و استان باشد.

انتهای پیام/86028/چ30


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #بیمارستان #نیروی #دریایی #چالوس #پاسداران #درمانی #مراکز #اینکه #اسلامی #انقلاب #ایجاد #می‌کند #افزود #بهداشت #عبداللهی #الگوسازی #پزشکی #آموزش #مجموعه #امداد #رعایت #ارتقای #اصولی #مسؤول #تأکید #خانواده #احساس #کارکنان #اظهار #ارائه #امروز #ظرفیت‌های #افزایش #اعلام #افتتاحیه #شهرستان #درمان #معاون #حسینی #اربعین #راهبرد

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : افزایش ظرفیت‌های درمانی در نیروی دریایی سپاه/ لزوم الگوسازی در ارائه خدمت

*

*


X https://sport45.site/