تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1395 - ساعت : 17:17

کد مطلب: 9419 چاپ به اشتراگ گذاشتن

رئیس شورای بخش مرکزی ساری:

سود حاصل از باغداری به جیب دلالان می رود

مازندشورا: ساری - رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان ساری گفت: در حال حاضر سود حاصل از زحمت باغداری و کاشت مرکبات، به جیب دلال‌ها می‌رود.

مازندشورا:به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مرتضوی عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اقدام دولت درباره حمایت از برنج تولید داخل و سیاست‌های دولت درزمینهٔ کنترل واردات برنج، گفت: باغداران هم نیازمند نگاه و حمایت ویژه دولت هستند.

مهدی مرتضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ دولت در حمایت از برنج تولید داخل، سیاست‌های بسیار مناسبی اتخاذ کرد و برنج‌کاران مازندرانی هم مراتب قدردانی خود را از رئیس‌جمهوری اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی در مازندران با مشکلات بسیاری همراه است، افزود:‌ باغداران و کشاورزان با سختی فراوان در این عرصه فعالیت می‌کنند اما برابر باکار و تلاش خود، سودی دریافت نمی‌کنند.

رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان ساری بابیان اینکه کشاورزی سودآور که توجیه اقتصادی داشته باشد نیازمند حمایت دولت است، گفت: انتظار داریم همان‌گونه که دولت باسیاست‌های به‌موقع و مناسب، از برنج‌کاران حمایت کرد، سیاست‌های مناسبی برای حمایت از باغداران هم تدبیر کند.

مرتضوی با اشاره به اینکه سود حاصل از زحمت باغداری و کاشت مرکبات، به جیب دلال‌ها می‌رود، تصریح کرد: دلال‌ها، مرکبات را باقیمت نازل از باغدار خریداری کرده و باقیمت گزاف، در بازار عرضه می‌کنند.

وی بابیان اینکه با شیوه فعلی که سود حاصل از باغداری به جیب دلال‌ها برود دیگر باغداری باقی نمایند که مرکبات تولید کند، گفت: دولت تدبیر و امید باتدبیری که در حمایت از برنج‌کاران داشت باعث قدردانی این قشر از رئیس‌جمهوری شد و ما انتظار داریم دولت درباره تولید مرکبات هم‌چنین تصمیمی اتخاذ کند.


منبع : مهر - مازندران

برچسب ها : #حمایت #اینکه #مرکبات #تولید #باغداری #دلال‌ها #برنج‌کاران #سیاست‌های #باغداران #اشاره #مرتضوی #بابیان #کشاورزی #داریم #تدبیر #باقیمت #انتظار #مناسبی #درباره #خبرنگاران #مرکزی #نیازمند #شورای #قدردانی #اتخاذ #رئیس‌جمهوری

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : سود حاصل از باغداری به جیب دلالان می رود

*

*


X https://sport45.site/