احداث پارک ویژه معلولان و جانبازان در آمل

تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1395 - ساعت : 00:41

کد مطلب: 9533 چاپ به اشتراگ گذاشتن

رئیس شورای شهر آمل خبر داد

احداث پارک ویژه معلولان و جانبازان در آمل

مازندشورا: رئیس شورای شهر آمل گفت: پارک ویژه معلولان و جانبازان در آمل احداث می‌شود.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، اسدالله تورنگ سه‌شنبه‌شب در نشست علنی شورای اسلامی شهر آمل که با حضور اعضای هیأت رئیسه هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر آمل در دوره چهارم تلاش زیادی برای توسعه و پیشرفت شهر دارد.

وی افزود: باید اعضای شورا با اتحاد و همدلی گام بردارند و به همه مناطق شهری توجه ویژه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با اعلام اینکه پارک‌های زیادی در این شهرستان به عنوان پارک محله ایجاد شد، تصریح کرد: امسال نیز تعدادی از این پارک‌ها در دستور کار قرار دارد.

این مسؤول گفت: امید داریم با کاربری لازم برای رفاه حال شهروندان پارک‌ها در مکان مناسب ساخته شده و مورد استفاده عموم قرار گیرد.

وی بیان کرد: پارک ویژه معلولان و جانبازان در دستور کار قرار دارد و در آینده با تهیه طرح و نقشه در مکان مطلوب اجرا می‌شود.

تورنگ یادآور شد: برای پارک ویژه معلولان و جانبازان امکانات ویژه در نظر گرفته شده و شرایط دسترسی آسان آنها، تردد ایمن و راحت ایجاد می‌شود.

رئیس شورای شهر آمل گفت: پروژه‌های زیادی هم‌اکنون در سطح شهر آمل در حال اجرا است و نشان از تعامل و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری دارد.

انتهای پیام/86012/ذ20


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #شورای #اسلامی #جانبازان #معلولان #زیادی #اعضای #شهرستان #رئیس شورای شهر #شورای شهر #دستور #پارک‌ها #ایجاد #تورنگ

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : احداث پارک ویژه معلولان و جانبازان در آمل

*

*


X https://sport45.site/