می‌خواهند انقلاب اسلامی را در تنگنا قرار دهند/ رژیم آل سعود و صهیونیستی وسیله قدرت‌های شیطانی هستند

تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1395 - ساعت : 12:23

کد مطلب: 9669 چاپ به اشتراگ گذاشتن

امام جمعه موقت ساری:

می‌خواهند انقلاب اسلامی را در تنگنا قرار دهند/ رژیم آل سعود و صهیونیستی وسیله قدرت‌های شیطانی هستند

مازندشورا: امام جمعه موقت ساری گفت: امروز قدرت‌های شیطانی با همه توان به کمک رژیم آل سعود و صهیونیستی می‌خواهند انقلاب اسلامی را در تنگنا قرار دهند.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز مازندران، اظهار کرد: قیام امام حسین (ع) و عاشورای حسینی، شهادت و اسارت یک واقعه بی‌نظیر در تاریخ بشریت است.

وی با بیان اینکه قیامی که امام حسین (ع) مأمور اجرای آن بود در دستور کار هیچ نبی از انبیای الهی نبود، افزود: چنین حادثه عظیمی تکرار نمی‌شود.

امام جمعه موقت ساری خاطرنشان کرد: این مأموریت سخت و سنگین، خطیر و مقدس و بی‌نظیر به امام حسین (ع) واگذار شد و انقلاب عظیم حسینی تا امروز قدرتمندانه نقش‌آفرینی می‌کند.

یوسف‌پور بیان کرد: امروز دولت عربستان غاصبانه بر مکه و مدینه مسلط شده و با پشتوانه شیاطین و استکبار جهانی مردم یمن را به خاک و خون و منطقه را به آتش کشیده است.

وی یادآور شد: امروز قدرت‌های شیطانی با همه توان به کمک عربستان و اسرائیل می‌خواهند انقلاب اسلامی را در تنگنا قرار دهند.

امام جمعه موقت ساری اضافه کرد: به شکر اربعین حسینی و با پشتوانه قدرتمند فرهنگ عاشورا و با حمایت مردم، این فرهنگ محمدی را به‌عنوان حادثه بی‌نظیر تاریخ به رخ جهان و جهانیان می‌کشاند.

این خبر تکمیل می‌شود ...

انتهای پیام/86029/ی


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #امروز #بی‌نظیر #انقلاب #حسینی #تاریخ #عربستان #فرهنگ #پشتوانه #حادثه #می‌خواهند #اسلامی #تنگنا #قدرت‌های #شیطانی #یوسف‌پور

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : می‌خواهند انقلاب اسلامی را در تنگنا قرار دهند/ رژیم آل سعود و صهیونیستی وسیله قدرت‌های شیطانی هستند

*

*


X https://sport45.site/