اجرای 50 برنامه به مناسبت روز مازندران

تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1395 - ساعت : 18:46

کد مطلب: 9681 چاپ به اشتراگ گذاشتن

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت روز مازندران خبر داد

اجرای 50 برنامه به مناسبت روز مازندران

مازندشورا: دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت روز مازندران از اجرای 50 برنامه به مناسبت روز مازندران در سطح استان خبر داد.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد رضا حسن‌پور عصر امروز در آیین اختتامیه روز مازندران که در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: سال‌های گذشته در تهران به مناسبت روز مازندران برنامه‌های متنوعی با حضور مازندارنی‌های مقیم تهران انجام می‌گرفت. 

وی با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت روز مازندران افزود: شناسایی مفاخر مازندران از جمله  اهداف این ستاد بوده است. 

دبیر اجرایی ستاد روز مازندران پاسداشت فرهنگ گذشتگان و فراهم کردن فضای همدلی میان تشکل‌ها، مردم و سازمان‌ها را از دیگر اهداف این ستاد برشمرد و خاطر نشان کرد: باید فرهیختگان را هم پای کار بیاوریم و با توجه به فعالیت‌های پایدار در این زمینه با مفاخر و مدیران ارشد و نخبگان استان ارتباط بیشتری برقرار کنیم.

حسن‌پور با بیان اینکه سمن‌ها و تشکل‌ها حلقه ارتباط دولت و مردم هستند، یادآور شد: امسال 50 برنامه در ارتباط با روز مازندران در استان اجرا شده است.
 
دبیر اجرایی ستاد روز مازندران با اشاره به کتابخوانی در سطح مدارس و بسترسازی در آموزش و پرورش تاکید کرد: امیدواریم در سال‌های آینده با کمک فرمانداری‌ها و دیگر نهادها ستادهای بیشتری در زمینه بزرگداشت روز مازندران تشکیل شود.
 
انتهای پیام /86029/ر20/


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مازندران #اجرایی #ارتباط #بزرگداشت #مفاخر #تشکل‌ها #زمینه #تشکیل #استان #بیشتری #تهران #مناسبت #برنامه #حسن‌پور #فرهنگ #سال‌های #اشاره

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : اجرای 50 برنامه به مناسبت روز مازندران

*

*


X https://sport45.site/