منابع طبیعی تعاملی با شهرداری‌ها ندارد

تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1395 - ساعت : 08:28

کد مطلب: 9751 چاپ به اشتراگ گذاشتن

کمالی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی استانها:

منابع طبیعی تعاملی با شهرداری‌ها ندارد

مازندشورا: در حوزه منابع ملی متاسفانه هر پروژه ای که از سوی شهرداری برای رفاه و عمران شهر قابل اجراست و فضاهایی که قابل واگذاری است منابع طبیعی مقاومت می کند و تعاملی با شهرداری ها ندارد

مازندشورا: "نرگس کمالی" با بیان اینکه در کشورما بدون شک یکی از مهم ترین شاخص های تحقق اقتصاد مقاومتی درتمامی ابعاد توجه به بخش کشاورزی است، گفت: اولین گام در این زمینه شناخت عوامل آسیب زا و بازدارنده توسعه بخش کشاورزی است.


نرگس کمالی نماینده استان مازندران در شورای عالی استانها در سی و سومین اجلاس شورای عالی استانها که با حضور وزیر جهاد کشاورزی در ساختمان مجلس قدیم شورای اسلامی برگزار شد، اظهارداشت: در جهان امروز یکی از مهم ترین و اساسی ترین بخش های اقتصادی در هر کشور مسئله امنیت غذایی و به تبع آن توجه به بخش کشاورزی است.


وی با بیان اینکه در کشورما بدون شک یکی از مهم ترین شاخص های تحقق اقتصاد مقاومتی درتمامی ابعاد توجه به بخش کشاورزی است، گفت: اولین گام در این زمینه شناخت عوامل آسیب زا و بازدارنده توسعه بخش کشاورزی است.


رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی استانها ادامه داد: خرد و پراکنده بودن اراضی زراعی یکی از محدودیت ها و موانع اصلی درتوسعه بخش کشاورزی است. متاسفانه برای توقف آن تاکنون راه حلی پیدا نشده؛ اما پیشنهاد می شود دولت حمایت خود را از کشاورزان با ارائه تسهیلات کم بهره و یارانه ای که تا سال 90 صورت می گرفته اما در حال حاضر بسیار کم رنگ است را پیگیری بیشتر و بهتری انجام دهد که این مهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی می تواند راه گشا باشد.


کمالی در ادامه خاطر نشان کرد: در حوزه منابع ملی متاسفانه هر پروژه ای که از سوی شهرداری برای رفاه و عمران شهر قابل اجراست و فضاهایی که قابل واگذاری است منابع طبیعی مقاومت می کند و تعاملی با شهرداری ها ندارد.



منبع : شورای عالی استان ها

برچسب ها : #شهرداری ها #نرگس کمالی #شورای استان #شورای عالی استان ها #منابع طبیعی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : منابع طبیعی تعاملی با شهرداری‌ها ندارد

*

*


X https://sport45.site/