هزینه 500 میلیون تومانی برای ساخت سالن ورزشی امت‌آباد آمل/ پیشرفت 80 درصدی پروژه

تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1395 - ساعت : 23:20

کد مطلب: 9907 چاپ به اشتراگ گذاشتن

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد

هزینه 500 میلیون تومانی برای ساخت سالن ورزشی امت‌آباد آمل/ پیشرفت 80 درصدی پروژه

مازندشورا: معاون توسعه منابع و سرمایه‌های انسانی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران از هزینه 500 میلیون تومانی برای ساخت سالن ورزشی سرپوشیده امت‌آباد آمل خبر داد.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، اسماعیل محمدی امشب در نشست فوق‌العاده تعیین تکلیف ساخت سالن ورزشی سر‌پوشیده امت‌آباد در جمع مسؤولان استانی و شهری، اظهار کرد: ساخت سالن ورزشی سرپوشیده در منطقه امت‌آباد از سال 1386 در دستور کار قرار گرفت و عملیات آن آغاز شد.

وی افزود: این مکان ورزشی به میزان 980 متر مربع زیر‌بنا بوده و در زمینی حدود یک‌هزار متر‌مربع در حال ساخت است.

معاون توسعه منابع و سرمایه‌های انسانی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران با تأکید بر اینکه بیش از 500 میلیون تومان برای این مکان ورزشی در نظر گرفته شد، تصریح کرد: هم‌اکنون عملیات فیزیکی این فضا حدود 80 درصد پیشرفت کار دارد.

این مسؤول بیان کرد: در سال گذشته اعتبارات محدودی برای آن در نظر گرفته شد و در مقابل پیمانکار مورد نظر بخشی از پیمان خود را انجام داد.

محمدی خاطرنشان کرد: امسال اعتبارات قابل‌توجهی برای این سالن ورزشی در نظر گرفته نشد که بتوان با آن پروژه را به اتمام رساند.

وی با اشاره به دو روش واگذاری پروژه‌های ورزشی، بیان کرد: در این بین دو مقوله ماده 27 قانون تنظیم و استفاده از مشارکت خیران مطرح می‌شود.

معاون توسعه منابع و سرمایه‌های انسانی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران با اعلام اینکه در ماده 27 قانون تنظیم باید همه پروژه‌ها فراخوان داده شوند، ادامه داد: براساس فراخوان متقاضیان خواهان شرکت در پروژه و سرمایه‌گذاری لازم خواهند بود که فرایند طولانی دارد.

محمدی با اشاره به اینکه آمل یکی از شهرهای شاخص در زمینه وجود خیران و بزرگان امر خیر است، گفت: خیران هم می‎‌توانند برای انجام حرکت خیر در راه توسعه ورزش به میدان بیایند.

انتهای پیام/86012/پ20/


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #ورزشی #پروژه #گرفته #محمدی #معاون #توسعه #اداره‌کل #امت‌آباد #جوانان #مازندران #اینکه #خیران #اعتبارات #اشاره #تنظیم #فراخوان #قانون #عملیات #میلیون #اعلام #پیشرفت #منابع #سرمایه‌های #انسانی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : هزینه 500 میلیون تومانی برای ساخت سالن ورزشی امت‌آباد آمل/ پیشرفت 80 درصدی پروژه

*

*


X https://sport45.site/