تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1395 - ساعت : 09:58

کد مطلب: 10182 چاپ به اشتراگ گذاشتن

پیام تسلیت مسئولان مازندران درپی درگذشت ابوالشهدا

مازندشورا: ساری - نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران در پی درگدذشت ابوالشهدا و پدر شهیدان طوسی پیام تسلیت صادر کردند.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، در پیام تسلیت آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران به مناسبت در گذشت پدر شهیدان طوسی آمده است: سلام و درود خدا بر خانواده‌های وارسته و عزیز شهدا که با تقدیم فرزندان برومند، رشید و مؤمن خویش برای سربلندی و اعتلای ایران اسلامی، از هیچ فداکاری و مجاهدتی دریغ نکردند.

درگذشت ابوالشهدا، اسوه صبر و ایثار و مقاومت شاد روان  حاج  محمدعلی طوسی والد بزرگوار شهیدان گرانقدر محمدحسین، محمدحسن «قائم‌مقام لشکر ۲۵ کربلا» و محمدابراهیم طوسی موجب تألم و تأثر شد.

این پدر مبارز و فداکار و ذاکر اهل بیت علیهم السلام که خود در عرصه دفاع مقدس حاضر بود در مسیر حفظ و حراست از دستاوردها و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی مجاهدانه تلاش کرد،  با عزت و سربلندی زیست و در این مسیر نورانی و الهی سه فرزند رشید و برومند خود را تقدیم اسلام و انقلاب نمود که یاد و نامشان در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی و دیار علویان مازندران سرافراز برای همیشه ماندگار و جاودانه است.

اینجانبان در گذشت این عزیز سفر کرده را در آستانه اربعین حسینی تسلیت و تعزیت گفته و از درگاه ایزدمنان برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی، همنشینی با سید و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)  و فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبرجمیل و اجر جزیل مسألت آرزو مندیم.

حاج محمدعلی طوسی ابوالشهدای مازندران پدر شهیدان محمد حسن، محمدابراهیم و محمد حسین طوسی پیش از ظهر جمعه در سن ۷۸ سالگی در بیمارستان شفای ساری دار فانی را وداع کرد و آیین تشییع ابوالشهدا طوسی صبح یکشنبه همزمان با اربعین حسینی برگزار می شود.


منبع : مهر - مازندران

برچسب ها : #مازندران #شهیدان #اسلامی #ابوالشهدا #تسلیت #محمدابراهیم #اربعین #کربلا #حسینی #انقلاب #برومند #درگذشت #تقدیم #فرزندان #سربلندی #محمدعلی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : پیام تسلیت مسئولان مازندران درپی درگذشت ابوالشهدا

*

*


X https://sport45.site/