دولت علیرغم همه‌ی مشکلات خوب کار کرد

تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1395 - ساعت : 14:06

کد مطلب: 15768 چاپ به اشتراگ گذاشتن

حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی:

دولت علیرغم همه‌ی مشکلات خوب کار کرد

اختصاصی مازندشورا: حسین نیازآذری گفت: مطمئنا درسال96 ما انتخاباتی پرشکوه را در کشور در راستای پشتیبانی از نظام خواهیم داشت. ما نمی توانیم پیش داوری کنیم و دولت علیرغم همه‌ی مشکلاتی که داشته توانسته خوب کارکند و امیدواریم در ادامه تلاش بیشتری کند و مجلس همواره پشتیبان بوده تا دولت بتواند موفق باشد

اختصاصی مازندشورا: نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه موثق گفت: بسیار خوشحالم که امروز این توفیق حاصل شده به اتفاق دوستان از نمایشگاه مطبوعات استان برای عرض خسته نباشید محضر دوستان باشیم، کار بسیار ارزشمندی بود، امیدواریم این اقدام هرساله در مازندران اتفاق بیفتد و مسئولین همه کمک کنند تا یک نمایشگاه در شانیت استان مازندران برگزار شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه نقش رسانه و مطبوعات همواره درکشور قابل اهمیت است، گفت: چون نقش مطبوعات در حقیقت باعث رشد وشکوفایی در کشور می شود. بیان حقایق و مطالبات مردم از زبان مردم، که مطبوعات در راه و مسیر مردم حرکت می‌کنند، مطمئنا اثرگذاری فراوانی خواهد داشت وما آرزوی توفیق داریم.

نیازآذری با تمجید از فعالیت‌های ارزشمند مازندمجلس و مازندشورا، افزود: گروه رسانه‌ای موثق در حقیقت مال مردم است چون به موضوعات مرتبط به خانه ملت و مردم اشاره دارد و می‌تواند مطالبات و خواسته‌های مردم را برای رشد و توسعه در استان و کشور داشته باشد که همواره شما نقش ویژه‌ای داشتید، بنده به سهم خودم تشکر می کنم.

نماینده مردم بابل در پاسخ به این سوال که عموما اخبار خود را از کجا دریافت می‌کنید، گفت: در همه جا ارتباط صمیمی با دوستان برقرارکردیم ولی مطمئنا از مازندمجلس بیشتر خبر می‌گیریم.

 

نقش راه‌ها در توسعه صنعت توریسم

عضو کمیسیون عمران مجلس دهم افزود: حوزه‌ی کاری کمیسیون عمران در حوزه ی وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور و وزارت نیرو است که نظارت عالیه برکارها دارد. درکل کشور و مازندران هم مستثنی نیست. مازندران پروژه های خوبی در بحث زیرساختی دارد، بحث راه ها است که خوشبختانه هم در دوره قبل مجلس و هم در این دوره که توفیق داشتم اقدامات خوبی انجام شد، به ویژه در بحث جاده سوادکوه، جاده هراز و جاده تهران-شمال که در توسعه استان بسیار می‌تواند اثرگذار باشد به ویژه برای مهمانانی که استان مازندران را به عنوان مرکز تفریحاتشان قرار می دهند و نقش مازندران در صنعت توریست حائز اهمیت است.

 

 

زمان حتمی شدن منطقه آزاد به دولت بستگی دارد

حسین نیاز آذری درخصوص منطقه آزاد گفت: مجمع پیشنهاداتی را برای سه نقطه در مازندران ارائه داد و دولت در حال رسیدگی است، ان شاءالله اقدام می شود. هنوز لایحه دولت به مجلس نیامده است و زمانی منطقه آزاد می شود که مجلس تصویب کند وباید کا رکارشناسی شود. ما به عنوان یک مازندرانی و به عنوان خادم مردم برای ایجاد منطقه ی آزاد مطالبه ی جدی داریم. این ظرفیت در مازندران وجود دارد، بسیاری از استان ها دو یا سه منطقه آزاد دارند، این ویژگی را مازندران داراست. هم در زمینه صنعت گردشگری و توریست و هم حمل ونقل. زمان حتمی شدن این مسئله بستگی به دولت دارد و ما نشست هایی را با دولت داشتیم.

 

دولت علیرغم همه‌ی مشکلات خوب کار کرد

نماینده مازندران در مجلس شورای اسلامی پیرامون احتمال کاندیدا شدن و رای آوردن حسن روحانی افزود:  انتخابات مال مردم است و مردم صاحب آن هستند و نظریه پرداز هستند و کمک میکنند. مردم ایران اسلامی در این چند سال نشان دادند که همواره پای انقلاب و ارزش های انقلاب و امام و رهبری هستند و برای آن تلاش می‌کنند. مطمئنا درسال96 ما انتخاباتی پرشکوه را در کشور در راستای پشتیبانی از نظام خواهیم داشت. ما نمی توانیم پیش داوری کنیم و دولت علیرغم همه‌ی مشکلاتی که داشته توانسته خوب کارکند و امیدواریم در ادامه تلاش بیشتری کند و مجلس همواره پشتیبان بوده تا دولت بتواند موفق باشد.

نماینده بابل افزود: پروژه های مختلفی داریم، پروژه های ملی و استانی، امیدواریم دستگاه های زیربط بتوانند تلاش کنند تا خواسته مردم در حوزه انتخاباتی بابل مانند: کمربندی، تامین آب شرب، پسماند،... در اختیارشان قراربگیرد.


برچسب ها : #حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی


دولت علیرغم همه‌ی مشکلات خوب کار کرد

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : دولت علیرغم همه‌ی مشکلات خوب کار کرد

*

*


X https://sport45.site/