دستگاه های دولتی به هیج عنوان نباید از امکانات دولتی به نفع و یا بر علیه کاندید استفاده کند

تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 فروردین 1396 - ساعت : 14:00

کد مطلب: 19372 چاپ به اشتراگ گذاشتن

فرماندار قائم شهر:

دستگاه های دولتی به هیج عنوان نباید از امکانات دولتی به نفع و یا بر علیه کاندید استفاده کند

مازندشورا: : دستگاه های دولتی به هیج عنوان نباید از امکانات دولتی به نفع و یا بر علیه کاندید استفاده کند زیرا انتخابات حق الناس است و باید تصمیم گیرنده نهایی مردم باشند

مازندشورا: سید علی ادیانی پنج شنبه در جلسه شورای اداری قائم شهر با اشاره به شعار سال جاری مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، گفت: باید با توجه به شعار سال جاری باید برای ایجاد اشتغال و افزایش تولید داخلی تلاش شود.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس ظرفیت های صنعتی موجود در این شهرستان را برای ایجاد اشتغالزایی موثر دانست و اظهار داشت: برای تحقق این ظرفیت ها نیاز به عزم جدی مدیران دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات دارد چرا که در برنامه ششم توسعه بودجه خوبی به این امر اختصاص داده شد.

ادیانی رکود و تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی بزرگ قائم شهر همچون کارخانجات نساجی و سایپا با یک سرمایه بزرگ راکد مانده باید تمام شود، تصریح کرد: پایین بودن سطح کمی و کیفی تجهیزات و فضاهای فرهنگی و ورزشی نیازمند مجتمع فرهنگی و ورزشی برای تفریح جوانان است.

وی شهرک صنعتی رستمکلا و سایپا را از ظرفیت های موجود عنوان کرد و افزود: حقوق شهروندی به معنای استیفای حقوق برای استقرار معاش سالم متناسب با ظرفیت های موجود است.

نماینده مردم قائم شهر در مجلس با اشاره به اینکه حریم رودخانه تلار و سیاهرود از لحاظ زیست محیطی مشکلاتی برای شهروندان بوجود آورده است، اذعان داشت: این دو رودخانه با رفع مشکل زیست محیطی می تواند برای پرورش ماهی و فعالیت های تفریحی در جذب سرمایه گذار مناسب باشد.

*برای تحقق شعار سال جاری نیازمند عزم ملی و واگذاری اقتصاد به خصوصی است

همچنین رئیس کمیسیون صنعت در مجلس با اشاره به اینکه برای تحقق شعار سال جاری نیازمند عزم ملی و واگذاری اقتصاد به خصوصی است، اظهارداشت: با توجه به ۲۰ چالش پیش رو در کشور باید بتوانیم در رفع این چالش ها برای ایجاد اشتغال زایی کمک کنیم.
عبدالله رضیان تصریح کرد: در بخش کشاورزی ظرفیت های خوبی برای اشتغالزایی جوانان وجود دارد باید با آنالیز نمودن جوانان بیکار در این راستا تلاش کنیم.
وی ۲ چالش شهرستان را پسماند شهری و بیمارستان رازی عنوان کرد و افزود: پسماند زباله در این شهرستان منجر به آلودگی می شود بنابراین مدیران ذی ربط باید هر چه سریعتر در راستای وضعیت موجود تلاش کنند و همچنین در بحث بیمارستان رازی نیازمند اعتبارات ملی برای به سرانجام رسیدن طرح هستیم.
نماینده مردم قائم شهر با بیان اینکه در سال گذشته بدلیل یخبندان در بحث نگهداری میوه دچار مشکل شده ایم ، اذعان داشت: بحث تبدیلی مرکبات در این شهرستان باید به صورت جدی انجام تا در هنگام بحران بتوان میوه را به آبمیوه تبدیل کرد.

*دستگاه های دولتی به هیج عنوان نباید از امکانات دولتی به نفع و یا بر علیهه کاندید استفاده کند
همچنین فرماندار قائم شهر با اشاره به شعار سال جاری مقام معظم رهبری، گفت: توقع من از دستگاه های دولتی با توجه به شعار سال بر آن است که از تولیدات داخلی حمایت و استفاده کنند تا در بحث اشتغال پایدار بتوانیم کمک جدی به کشورمان کرده باشیم.
مهدی محمدی به ۲ انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا اشاره و اظهارداشت: در این شهرستان ۸۰۵ نفر در حوزه شهر و روستای ثبت نام کرده اند.
وی با تاکید به دستگاه های دولتی، تصریح کرد: دستگاه های دولتی به هیج عنوان نباید از امکانات دولتی به نفع و یا بر علیه کاندید استفاده کند زیرا انتخابات حق الناس است و باید تصمیم گیرنده نهایی مردم باشند


منبع : کاسپین

برچسب ها : #تلاش برای ایجاد اشتغال و افزایش تولید داخلی در کشور #سیدعلی ادیانی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : دستگاه های دولتی به هیج عنوان نباید از امکانات دولتی به نفع و یا بر علیه کاندید استفاده کند

*

*


X https://sport45.site/