مازندشورا: شهردارآنلاین: 94 درصد از پیامهای ثبت شده در سامانه نظارت همگانی1888 منطقه 15در سال گذشته رسیدگی شد.

مازندشورا:به گزارش شهردار آنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی شهردار منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: از مجموع 1727 پیام ثبت شده در سامامه نظارت همگانی 1888 منطقه در سال گذشته؛ 94 درصد از پیامها مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته و مابقی پیامها نیز به دلیل زمانبر بودن در روند رسیدگی قرار دارد.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه بیشترین فراوانی ثبت پیام مربوط به معاونت خدمات شهری و محیط زیست بود افزود: سد معبر، تعمیر و نگهداری پل عابر پیاده و تغییر کاربری مسکونی به تجاری و اداری از بیشترین موضوعات مطروحه توسط شهروندان دراین سامانه بود.

دکتر انجمنی در ادامه با اشاره به اینکه در منطقه 2500 ناظر افتخاری مشغول به فعالیت هستندکه با انتقال پیامهای خود به سامانه کمک بسزایی در رفع مشکلات دارند تصریح کرد: ناظران در زمان تماس بدون اتلاف وقت به اپراتور ویژه وصل شده و پس از اعلام کد نظارتی خود پیام را در سامانه ثبت می کنند.

شهردار منطقه در پایان یادآور شد: شهروندان می توانند از طریق پست الکترونیک 1888@tehran.ir ، ارسال پیام کوتاه به شماره 30001888، تماس تلفنی با 1888 و ارسال نامه به صندوق پستی 1733918674 نظرات، انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را ثبت کنند.

شایان ذکر است، دکتر انجمنی شهردار منطقه در سال 95 طی دو نوبت درمرکز سامانه نظارت همگانی 1888 شهرداری تهران حاضر شده و به صورت مستقیم به درخواست 126 شهروند ساکن منطقه 15 رسیدگی کرد.

منطقه سامانه شهردار رسیدگی انجمنی اینکه اشاره شهروندان ارسال پیامها بیشترین افزود پیامهای شهرداری اعلام نظارت همگانی