تهیه کلیپ آموزشِ شرکت در انتخابات الکترونیکی توسط صدا و سیما

تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اردیبهشت 1396 - ساعت : 12:29

کد مطلب: 21713 چاپ به اشتراگ گذاشتن

محمودی شاه‌نشین خبرداد:

تهیه کلیپ آموزشِ شرکت در انتخابات الکترونیکی توسط صدا و سیما

مازندشورا: رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از تولید کلیپ‌های آموزشی به منظور تسهیل شرکت مردم در انتخابات الکترونیکی توسط صدا و سیما خبرداد

مازندشورا: محمد محمودی شاه‌نشین در خصوص برگزاری انتخابات شوراها به صورت الکترونیکی، اظهار داشت: برگزاری انتخابات شوراها به صورت الکترونیکی تا 145شهر قطعی شده و 2 شهر دیگر نیز احتمالا به صورت الکرونیکی برگزار می‌شود و در مجموع می‌توان گفت انتخابات الکترونیکی در 147 شهر برگزار می‌شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در تشریح علت عدم برگزاری انتخابات الکترونیکی در 150 شهر علی رغم برنامه‌ریزی‌های قبلی، بیان کرد: از آنجایی که مقرر شده 10 درصد از دستگاه‌های اخذا آرا به صورت الکترونیکی، رزرو شوند و در مراکز استا‌ن‌ها و شهرستان بمانند، در 3 شهری که از پیش مقرر شده بود، انتخابات الکترونیکی برگزار نخواهد شد.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با بیان اینکه در این شرایط اگر برای صندوقی مشکلی ایجاد شود، از صندوق‌های رزرو استفاده می‌شود، ادامه داد: در هر شعبه باید 3 دستگاه اخذا رای الکترونیکی وجود داشته باشد.

محمودی‌شاه‌نشین با بیان اینکه از مجموع 42 شهر تهران در 18 شهر انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، متذکر شد: در شهرهایی انتخابات الکترونیکی برگزار می‌شود که تعداد اعضای آن‌ها بین 7 تا 9 نفر است.

وی افزود: تنها در شهرستان ورامین از بین شهرهای 7 تا 9 نفره استان تهران، انتخابات الکترونیکی برگزار نمی‌شود، زیرا فرماندار این شهرستان در ابتدا عدم آمادگی خود را اعلام کردند و شهر دیگری جایگزین آن شد.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ارتباط با لزوم آموزش گسترده به مردم برای شرکت در انتخابات الکترونیکی، گفت: در این زمینه می‌توان از ظرفیت صدا و سیما استفاده برد و به همین جهت کلیپ‌هایی در حال تهیه می‌باشد تا مردم با انتخابات الکترونیکی آشنا شوند.


منبع : خانه ملت

برچسب ها : #محمودی شاه نشین

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : تهیه کلیپ آموزشِ شرکت در انتخابات الکترونیکی توسط صدا و سیما

*

*


X https://sport45.site/