بسترهای لازم را برای برگزاری انتخابات سالم فراهم کنیم

تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 اردیبهشت 1396 - ساعت : 10:54

کد مطلب: 21798 چاپ به اشتراگ گذاشتن

فرمانده انتظامی مازندران:

بسترهای لازم را برای برگزاری انتخابات سالم فراهم کنیم

مازندشورا: فرمانده انتظامی مازندران، ثبات و پایداری امنیت را نیازمند مشارکت عمومی دانست و گفت: بسترهای لازم را برای برگزاری انتخاباتی سالم فراهم کنیم

مازندشورا:  سردار سید محمود میر فیضی ظهر چهارشنبه در جمع مسئولان کلانتری های مرکز استان اظهار داشت: ثبات و پایداری امنیت نیازمند مشارکت عمومی است که با نهادینه کردن فرهنگ مشارکت و مسئولیت پذیری در جامعه حاصل می‌شود.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به مأموریت پلیس در انتخابات پیش رو یکی از وظایف مهم پلیس در این عرصه را برقراری نظم و امنیت عمومی و ایجاد بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات پر شور و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های اخذ رأی دانست.

سردار میرفیضی با بیان این که تولید امنیت یک محصول جمعی است، اظهار داشت: مهم‌ترین شرط پایداری امنیت در هر جامعه‌ای، همکاری همه نهادهای اجتماعی، مشارکت مردم با پلیس و برخورداری از اعتماد مردم است.

وی اظهار داشت: لازمه امنیت پایدار استفاده از همه ظرفیت‌هاست و گسترش مشارکت با مردم و ارتباط و اعتماد متقابل پلیس با مردم موجب ارتقاء امنیت در جامعه می‌شود.

سردار میرفیضی با اشاره به تاکیدات مقام عظمای ولایت بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، گفت: بفرموده مقام معظم رهبری، انتخابات مایه فخر نظام و آبروی ملت ایران و نشان دهنده، عزت ملی و نمایانگر مردم سالاری دینی است.

وی با بیان اینکه ما باید علاوه بر برقراری نظم وامنیت انتخابات و حراست از صندوق‌های اخذ رأی، بسترهای لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های اخذ رأی را فراهم کنیم، افزود: ما به عنوان یک شهروند نیز باید در انتخاب فرد اصلح نهایت دقت را به کار ببندیم و به شخصی رأی دهیم که دلسوز نظام باشد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: باید با بصیرت افزایی، کارکنان را برای حضور هوشمندانه در انتخابات ترغیب کرد.

سردار میرفیضی در پایان با بیان اینکه راهکارهای اجتماعی، کارآمدترین روش و آسان‌ترین روش برای حل موضوعات و مسائل و مشکلات اجتماعی و امنیتی است، گفت: پلیس جامعه محور همواره به دنبال حل مسائل و مشکلات جامعه با راهکارهای اجتماعی است.


منبع : مهر

برچسب ها : #بسترهای لازم را برای برگزاری انتخابات سالم فراهم کنیم

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : بسترهای لازم را برای برگزاری انتخابات سالم فراهم کنیم

*

*


X https://sport45.site/