هدفم رسیدن به رنکینگ المپیک در مسابقات آسیایی است

تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1396 - ساعت : 14:41

کد مطلب: 27888 چاپ به اشتراگ گذاشتن

هدفم رسیدن به رنکینگ المپیک در مسابقات آسیایی است

مازندشورا: ساری – ایرنا – پریسا جوادی عضو تیم ملی تکواندو از قائمشهر گفت : در مسابقات ' جام ریاست فدراسیون جهانی ' تمام تلاشم را برای بهترین مدال خواهم کرد زیرا مهم ترین هدفم رسیدن به رنکینگ المپیک در مسابقات آسیایی است .

مازندشورا: به گزارش خبرنگار ایرنا ، نخستین دوره مسابقات 'جام ریاست فدراسیون جهانی' در منطقه آسیا از 20 مردادماه به مدت 3 روز در 'تاشکند' ازبکستان برگزار می‌شود که براساس تصمیم فدراسیون جهانی تکواندو و به منظور افزایش انگیزه بازیکنان و تیم‌ها برای حضور در این رقابت‌ها، هر تیم می‌تواند علاوه بر ترکیب کامل خود، مدال آوران این رویداد را در مسابقات قهرمانی آسیا 2018 نیز همراه داشته باشد.
مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در منطقه آسیا جی 2 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 12.20 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش ، رنکینگ المپیک تعلق می گیرد.
پریسا جوادی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ، افزود : اردوی تیم ملی به صورت منسجم در حال برگزاری است و تا زمان برگزاری مسابقات کمتر از 9 روز زمان باقی مانده است .
پریسا جوادی تکواندوکار وزن منفی 57 کیلوگرم از سه شنبه هفته گذشته به همراه دیگر تکواندوکاران آخرین اردوی تیم ملی را در سالن تربیت بدنی دانشگاه شریف تهران به هدایت مهرو کمرانی به عنوان سرمربی تیم در حال انجام دادن است .
وی گفت که هم اکنون تمرینات به صورت فشرده در 2 نویت صبح و عصر و گاهی در سه نوبت در حال انجام شدن است و من از لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار دارم.
تکواندوکار وزن منفی 57 کیلوگرم سطح مسابقات فوق را بسیار بالا عنوان کرد و گفت که سطح این مسابقات به دلیل کسب رنکینگ المپیک برای مسابقات قهرمانی آسیا 2018 در سطح بالایی برگزار می شود و تمام ورزشکاران با تمام قدرت پا به عرصه میدان می گذارند.
جوادی عنوان کرد : سرسخت ترین حریف من در این مسابقات نماینده ایی از کشورهای روسیه ، کره و ازبکستان است اما من تمام سعی را در این مسابقات به کار می گیرم تا بهترین مدال را کسب کنم .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی **انتشار دهنده: محسن حسن نیا
7334/1899

ورزش

تكواندو

جوادي

قائمشهر


منبع : ایرنا - مازندران

برچسب ها : #مسابقات #رنکینگ #جوادی #جهانی #فدراسیون #عنوان #المپیک #پریسا #اردوی #برگزاری #همراه #کیلوگرم #تکواندوکار #برگزار #ایرنا #خبرنگار #ریاست #منطقه #افزایش #ازبکستان #قهرمانی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : هدفم رسیدن به رنکینگ المپیک در مسابقات آسیایی است

*

*


X https://sport45.site/