لزوم تعامل پلیس با خیران امنیت‌ساز در ایجاد بسترهای امنیتی

تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1396 - ساعت : 11:41

کد مطلب: 29456 چاپ به اشتراگ گذاشتن

فرمانده انتظامی مازندران تأکید کرد

لزوم تعامل پلیس با خیران امنیت‌ساز در ایجاد بسترهای امنیتی

مازندشورا: فرمانده انتظامی مازندران بر تعامل و همکاری با خیران حوزه امنیت اجتماعی در ایجاد بسترهای امنیتی در جامعه تأکید کرد.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیدمحمود میرفیضی صبح امروز در نشست با معاونان، روسای پلیس‌های تخصصی و فرماندهان انتظامی شهرستان‌های تابعه با اشاره به نقش امنیت در توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، اظهار کرد: امنیت یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه کشور است و حفظ نظم اجتماعی به عنوان یکی از راهکارهای اساسی در پیشگیری از جرم به شمار می‌رود که بدون همکاری آحاد جامعه نمی‌توان به شکل موثر به آن پرداخت.

وی افزود: پیشگیری و رفع جرم نیازمند مکانیسم‌های مختلفی است که ایجاد زیرساخت و بسترهای امنیتی از جمله این مکانیسم‌ها به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: تولید امنیت نیازمند فراهم کردن زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است که مردم و تمامی نهادها و سازمان‌های متولی مسؤولیت سنگینی را در این راستا بر عهده دارند.

این مسؤول تصریح کرد: با تشکیل مجمع خیرین امنیت‌ساز برای مشارکت در تجهیز و توسعه فضاهای انتظامی، تامین تجهیزات عمومی، پروژه‌های خدمات‌رسانی ،معیشت و تامین بخشی از هزینه‌های جاری تاکنون گام‌های موثری برداشته شده است.

میرفیضی با تاکید بر ادامه تعامل و همکاری بیش از پیش فرماندهان انتظامی شهرستان‌های تابعه باخیرین امنیت‌ساز، گفت: مشارکت‌های حمایتی، اطلاعاتی، نظارتی، فردی و گروهی در برخی از ماموریت‌های خاص از دیگر مولفه‌های مشارکت مردم در ایجاد امنیت جامعه به شمار می‌رود.

وی بسط و گسترش زمینه‌های تعامل و همکاری فی مابین را امری ضروری دانست و ادامه داد: طراحی‌های محیطی و هدفدار کردن بسترهای تعاملی پلیس با مردم گامی موثر در این زمینه خواهد بود.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه مردم سرمایه اجتماعی پلیس در برقراری نظم و امنیت اجتماعی هستند، خاطرنشان کرد: مردم و نهادهای اجتماعی در برقراری امنیت نقش محوری دارند و باید سازوکارهای اساسی را در این رابطه ایجاد کنیم.

این مسؤول اظهار کرد: ما به دنبال اقتداری هستیم که مردم از آن لذت و مجرمان از آن حساب ببرند، اقتداری که قدرت معنوی ماست و کارآمدی پلیس در پاسخگو بودن پلیس است.

میر فیضی در پایان با اشاره به نقش محیط در ارتقای منزلت اجتماعی افراد، گفت: ایجاد بسترهای محیطی مناسب با همکاری خیرین امنیت‌ساز یکی از مهم‌ترین اهداف نیروی انتظامی در ارتقای منزلت اجتماعی افراد و مراجعین به مراکز انتظامی است.

86018/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #انتظامی #اجتماعی #امنیت #ایجاد #بسترهای #امنیت‌ساز #همکاری #توسعه #فرمانده #می‌رود #اشاره #مازندران #تعامل #مشارکت #خیرین #مسؤول #افراد #دارند #تامین #اقتداری #خاطرنشان #ارتقای #منزلت #ادامه #محیطی #برقراری #مهم‌ترین #شهرستان‌های #تابعه #فرماندهان #میرفیضی #امنیتی #فرهنگی #اقتصادی #پیشگیری #جامعه #اساسی #زیرساخت‌های #اظهار #نیازمند

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : لزوم تعامل پلیس با خیران امنیت‌ساز در ایجاد بسترهای امنیتی

*

*


X https://sport45.site/