افتتاح سالانه 2 هزار میلیارد تومان طرح در مازندران در دولت یازدهم

تاریخ انتشار : یکشنبه 05 شهریور 1396 - ساعت : 00:31

کد مطلب: 29893 چاپ به اشتراگ گذاشتن

افتتاح سالانه 2 هزار میلیارد تومان طرح در مازندران در دولت یازدهم

مازندشورا: ساری - ایرنا - سخنگوی ستاد بزرگداشت هفته دولت در مازندران گفت که در دولت تدبیر و امید هر سال 2 هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در این استان مورد بهره برداری قرار گرفت .

مازندشورا: به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، احمد مظفری در برنامه تلویزیونی سیمای امید با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرافراز دولت شهیدان رجایی و باهنر و 385 کارمند شهید مازندران ، بر ضرورت اطلاع رسانی از خدمات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید تاکید کرد.
وی همچنین با گرامیداشت چهارم شهریور روز کارمند ، افزود : خدمت به مردم عبادت است و کارمندان عزیز و شریف ما همه توان خود را برای ارائه خدمت بی منت به مردم به کار گرفته اند .
مظفری از برگزاری جشنواره شهید رجایی در روز پنج شنبه 9 شهریور در مازندران خبر داد و گفت : در این جشنواره 15 دستگاه برتر استان در دو شاخص فعالیتهای عمومی و اختصاصی معرفی خواهند شد .
مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران ادامه داد : بر اساس ارزشیابی صورت گرفته در این جشنواره 5 دستگاه در شاخص عمومی ، 5 دستگاه در شاخص اختصاصی و 5 دستگاه در حوزه شاخص های عمومی و اختصاصی معرفی و مدیران دستگاهها مورد تقدیر قرار خواهند گرفت .
دبیرستاد بزرگداشت هفته دولت مازندران تاکید کرد : همچنین در این جشنواره از هر دستگاهی که رتبه برتر را کسب کرده است تیمهای کاری هم معرفی و تقدیر می شوند .
مظفری گفت : 7 برنامه تلویزیونی سیمای امید ، 7 برنامه رادیویی تجلی خدمت و 3 برنامه گفتگوی ویژه خبری به مناسبت هفته دولت تهیه و پخش می شود و مدیران و مسئولان استان با حضور در این برنامه ها به ارائه گزارش فعالیتهای حوزه کاری و تبیین اقدامات پیش رو می پردازند .
خبرنگار : زهره کرمی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7330/1654

اقتصاد

دولت96

مازندران


منبع : ایرنا - مازندران

برچسب ها : #مازندران #عمومی #برنامه #دستگاه #جشنواره #اختصاصی #معرفی #مظفری #تقدیر #گرفته #مدیران #استان #فعالیتهای #ارائه #خواهند #تاکید #تلویزیونی #استانداری #روابط #گزارش #سیمای #گرامیداشت #همچنین #کارمند #رجایی #شهیدان #شهریور

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : افتتاح سالانه 2 هزار میلیارد تومان طرح در مازندران در دولت یازدهم

*

*


X https://sport45.site/