در اجرای امر به معروف و نهی از منکر از حرکات سلیقه ای پرهیز شود

تاریخ انتشار : یکشنبه 05 شهریور 1396 - ساعت : 18:24

کد مطلب: 30002 چاپ به اشتراگ گذاشتن

در اجرای امر به معروف و نهی از منکر از حرکات سلیقه ای پرهیز شود

مازندشورا: ساری - ایرنا - استاندار مازندران که از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان فریضه مورد تاکید در دین اسلام نام برد ، گفت : در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از حرکات سلیقه ای پرهیز شود.

مازندشورا: به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری مازندران ، ربیع فلاح جلودار امروز در جلسه شورای هماهنگی امر به معروف و نهی از منکر مازندران که در ساری برگزار شد ، افزود : با توجه به تاکیدات دین اسلام به فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید این مهم هر چه بیشتر مورد توحه و دقت نظر قرار بگیرد .
وی افزود: همه ما موظفیم برای ارتقای معنویت و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک وظیفه عمومی تلاش بیشتری داشته باشیم.
استاندار مازندران با تاکید بر اینکه مسائل فرهنگی باید در صدر امور قرار گیرد،گفت: در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید از حرکات سلیقه ای پرهیز کرد.
وی افزود:دستگاههایی چون آموزش و پرورش و دانشگاه ها در توسعه و ترویج امر به معروف و نهی از منکر نقش اثر گذاری دارند چرا که شمار زیادی از دانش آموزان به همراه خانواده های خود درگیر مسائل تعلیم و تربیت هستند.
مقام عالی دولت در استان نقش امر به معروف و نهی از منکر را در کاهش آسیب های اجتماعی موثر دانست و گفت: در مازندران با تاسی از این امر بر اساس آمار ثبت احوال استان جلوی رشد طلاق گرفته شد و شاهد کاهش طلاق نیز بوده ایم
وی با اشاره به اجرای طرح دریا بر انجام فعالیتهای فرهنگی در سواحل استان تاکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت این موضوع مسائل فرهنگی در این اماکن کمرنگ دیده می شود، ضرورت دارد مباحث فرهنگی در سواحل لحاظ شود.
استاندار مازندران مشارکت مردم در اجرای این فریضه دینی را بسیار مهم دانست و افزود: مشارکت مردمی لازمه نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.
وی به اجرای طرح روستای پاک در استان اشاره کرد و ادامه داد: بنا شد در این طرح روستاهای فاقد طلاق،اعتیاد و بیکار معرفی شوند .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : محسن حسن نیا
2096/1899

اجتماعي

استاندار

امر بمعروف و نهي از منكر

مازندران


منبع : ایرنا - مازندران

برچسب ها : #معروف #مازندران #اجرای #فریضه #استان #فرهنگی #افزود #استاندار #مسائل #سواحل #اشاره #دانست #مشارکت #ترویج #حرکات #سلیقه #پرهیز #عمومی #تاکید

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : در اجرای امر به معروف و نهی از منکر از حرکات سلیقه ای پرهیز شود

*

*


X https://sport45.site/