مهم‌ترین پیام غدیر تقویت جایگاه ولایت در جامعه اسلامی است

تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1396 - ساعت : 12:32

کد مطلب: 30674 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

مهم‌ترین پیام غدیر تقویت جایگاه ولایت در جامعه اسلامی است

مازندشورا: مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: مهم‌ترین پیام واقعه غدیر حفظ و تقویت جایگاه ولایت در جامعه اسلامی است.

مازندشورا:حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری امروز در شهرستان ساری، با تبریک بمناسبت فرا رسیدن عید ولایت و دهه غدیر و با اهمیت به درک پیام‌های این واقعه بزرگ در تاریخ اسلام اظهار کرد: غدیر شناسنامه و هویت اصلی شیعه است و مهم‌ترین پیام این واقعه بزرگ حفظ و تقویت جایگاه ولایت در جامعه اسلامی است.

وی با اهمیت برگزاری جشن عید سعید غدیر در کشور افزود: باید عید غدیر و موضوع ولایت را بیش از هر چیزی مورد توجه قرار داد و جشن‌های این ایام باید باشکوه خاصی برگزار شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران غدیر را عامل رشد و تعالی جامعه اسلامی و حتی جامعه بشری دانست و بیان کرد: اهمیت و عظمت این واقعه عظیم و تاریخی قابل وصف نیست و تنها راه تعالی نظام اسلامی را باید در فرهنگ غدیر یافت و جستجو کرد.

این مسؤول به شرایط بحرانی برخی کشورهای اسلامی در منطقه و جهان اسلام اشاره کرد و تصریح کرد: همه چالش‌ها، بحران‌ها و فتنه‌ها در جهان اسلام فقط در سایه تفکر غدیر رفع می‌شود.

شکریان‌امیری در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت جایگاه ولایت در جامعه اسلامی اشاره کرد و تاکید کرد: بسیاری از مشکلات به‌وجود آمده در دنیای اسلام به خاطر عدم درک درست از جایگاه ولایت است و ایران اسلامی به برکت رهبری بی‌بدیل رهبر عظیم‌الشان انقلاب عزتمندترین و مقتدرترین کشور در منطقه و در جهان است.

وی فرهنگ غدیر را مهم‌ترین عامل وحدت دنیای اسلام دانست و خاطرنشان کرد: مسئله غدیر  بهترین ظرفیت برای رسیدن جامعه اسلامی به یک وحدت و همبستگی پایدار است و دشمنان درصدد ایجاد اختلاف، تفرقه و ایجاد شکاف در بین امت اسلامی هستند که باید برای رفع آن تلاش کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات در جهت زنده نگه داشتن این واقعه عظیم و تاریخی در کشور تصریح کرد: تبیین واقعه غدیر به شیوه‌های مختلف به ویژه شیوه‌های مختلف هنری برای امت اسلامی امروز امری اجتناب‌ناپذیر است و همه باید تلاش کنند تا این واقعه تاریخی برای مردم بازگو کنند.

شکریان‌امیری در پایان به نقش ولایت در پیروزی‌های  انقلاب اسلامی و پس از آن اشاره کرد و گفت: شناخت درست و کسب معرفت نسبت به سیره و سبک زندگی امیرمومنان علی(ع) مسئله بسیار مهمی است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد و همان مقدار که به مسئله عاشورا و قیام خونین حضرت سیدالشهداء(ع) پرداخته شده است باید در مورد غدیر هم این مسئله جدی‌تر مورد توجه قرار گیرد.

86018/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #اسلامی #ولایت #جامعه #واقعه #اسلام #اشاره #اهمیت #جایگاه #مسئله #فرهنگ #تاریخی #شکریان‌امیری #مهم‌ترین #مازندران #انقلاب #مختلف #وحدت #دنیای #شیوه‌های #ایجاد #دانست #تبلیغات #امروز #مدیرکل #تعالی #منطقه #تقویت #تصریح

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : مهم‌ترین پیام غدیر تقویت جایگاه ولایت در جامعه اسلامی است

*

*


X https://sport45.site/