آسفالت بیش از ۵۶ کیلومتر راه‌ روستایی در خراسان رضوی

تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهریور 1396 - ساعت : 11:23

کد مطلب: 30879 چاپ به اشتراگ گذاشتن

در پنج ماه ابتدای امسال انجام شد:

آسفالت بیش از ۵۶ کیلومتر راه‌ روستایی در خراسان رضوی

مازندشورا: رئیس اداره نظارت بر راه‌های روستایی خراسان رضوی از آسفالت ۵۶.۳ کیلومتر راه‌ روستایی استان در پنج ماه ابتدای امسال خبر داد.

مازندشورا:به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، عباسعلی مرادی با بیان اینکه در فروردین ماه امسال ۲ کیلومتر از محور روستایی گرو در شهرستان چناران آسفالت شده، گفت: همچنین ۱.۶ کیلومتر از محور کراب-شاره سبزوار و ۳ کیلومتر از محور چلقی-کلاته سیدا مشهد نیز آسفالت شده است.

وی افزود: در اردیبهشت ماه ۴ کیلومتر از محور تندک-مج سبزوار و ۲ کیلومتر از محور کلاته سادات، ۲ کیلومتر از محور بوژان- در بهشت نیشابور، ۱.۲ کیلومتر از محور ارداک چناران، ۱.۸ کیلومتر از محور کامه- هلالی بجستان نیز آسفالت گردیده است.

وی ادامه داد: همچنین در این ماه یک کیلومتر از محور اردولوک از شهرستان مشهد، یک کیلومتر از محور کاریز صباح و یک کیلومتر از محور عیبر آباد نیشابور آسفالت شده است، در خرداد ماه نیز ۲.۱ کیلومتر از محور طزر-چشام سبزوار، ۲ کیلومتر از محور ارغش نیشابور و ۲.۵ کیلومتر از محور کامه علیا-بکاول تربت‌حیدریه نیز آسفالت شده است.

مرادی گفت: در این ماه ۱.۶ کیلومتر از راه‌های جاده قاین- رضو و ۱.۴ کیلومتر از محور راه دوم جاده روستای کلات، ۰.۵ کیلومتر از محور کلاته ثم تربت‌حیدریه و ۱.۳ کیلومتر از محور اینچه‌ها قوچان آسفالت شده است.

رئیس اداره نظارت بر راه‌های روستایی خراسان رضوی گفت: در تیرماه نیز ۲.۹ کیلومتر از محور کلاته نو و کلاته خان شهر زاوه و ۲.۷ کیلومتر از سه‌راهی گراخک به کاهو، همچنین ۱.۷ کیلومتر در جهت تعریض و روکش هفت خانه در خلیل‌آباد، ۱.۲ کیلومتر از راه‌های داغی-سنجدک کاشمر و ۲ کیلومتر از راه‌های اندرزی قوچان آسفالت گردیده است.

وی تصریح کرد: در مردادماه امسال احداث راه روستایی اقر علیا فریمان به طول ۴.۵ کیلومتر با ۳.۸ کیلومتر آسفالت، آسفالت ۶ کیلومتر از راه روستایی کلاته سادات سبزوار، آسفالت ۲ کیلومتر راه روستایی چاله زرد-پس کمر و ۲ کیلومتر روکش آسفالت محور شیر تپه از جمله اقدامات این اداره بوده است.

وی بیان کرد: به طور کلی از ابتدای سال ۹۶ تاکنون ۵۶.۳ کیلومتر از راه‌های روستایی استان خراسان رضوی آسفالت شده است. 


منبع : وزارت راه و شهرسازی/جاده ای

برچسب ها : #کیلومتر #آسفالت #روستایی #کلاته #راه‌های #سبزوار #خراسان #همچنین #اداره #امسال #نیشابور #قوچان #گردیده #شهرستان #مرادی #ابتدای #چناران #سادات

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : آسفالت بیش از ۵۶ کیلومتر راه‌ روستایی در خراسان رضوی

*

*


X https://sport45.site/