آبشار عاطفه های بهشهر 60 نوعروس را در دهه ولایت به خانه بخت فرستاد

تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 شهریور 1396 - ساعت : 03:37

کد مطلب: 31030 چاپ به اشتراگ گذاشتن

آبشار عاطفه های بهشهر 60 نوعروس را در دهه ولایت به خانه بخت فرستاد

مازندشورا: ساری - ایرنا - 60 نوعروس تحت پوشش آبشار عاطفه های شهرستان بهشهر روز چهارشنبه همزمان با دهه ولایت و امامت و در آستانه عید بزرگ غدیر خم با برپائی جشن مشترک ، به خانه بخت رفتند.

مازندشورا: جشن ازدواج این زوج های جوان با حضور جمعی از مسئولان محلی ، خانواده های عروس ها و دامادها و جمعی از بستگان آنان و همچنین تعدادی از افراد نیکوکار در سالن بصیرت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر برگزار شد.
مداحی ، موسیقی محلی ، پذیرائی با شیرینی و میوه و اجرای چند برنامه نمایشی و سخنرانی از جمله برنامه های این جشن ازدواج دستجمعی بود.
مسئول موسسه آبشار عاطفه های بهشهر در حاشیه برگزاری این جشن ازدواج به خبرنگار ایرنا گفت که این موسسه با همکاری نهادها و خیران 60 نوعروس را روانه خانه بخت کرده است.
عاطفه موسوی افزود : با تلاش های انجام شده 30 دست جهیزیه در سالروز میلاد امام رضا (ع) از سوی این موسسه با کمک خیران و مشارکت های مردمی تهیه و تحویل خانواده های نوعروسان شده بود و 30 دست دیگر هم با همکاری و هماهنگی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) بهشهر تهیه و تحویل شده است.
موسوی با بیان اینکه لوازم اصلی و ضروری منزل همچون اجاق گاز ، جارو برقی ، تلویزیون ، یخچال ، سرویس خواب و غیره از جمله اقلام جهیزیه این نوعروسان بوده ، گفت که به تعدادی از این زوج های جوان کمک های نقدی هم پرداخت شده است .
وی با اعلام این که هم اکنون 400 خانوار بد سرپرست ، بی سرپرست ، یتیم ، زنان مطلقه و افراد از کارافتاده زیر پوشش موسسه آبشار عاطفه ها هستند ، از خیران خواست تا به این موسسه کمک کنند.
سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها در ماه رمضان سال 1380 به مرکزیت مشهد مقدس تاسیس شد و نمایندگی شهرستان بهشهر در شرق مازندران هم از سال 1394 فعالیتش را آغاز کرد.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654

فرهنگي

جسن ازدواج

آبشار عاطفه ها

بهشهر


منبع : ایرنا - مازندران

برچسب ها : #عاطفه #بهشهر #موسسه #آبشار #ازدواج #خیران #موسوی #نوعروسان #سرپرست #تحویل #جهیزیه #برنامه #خانواده #نوعروس #تعدادی #افراد #خبرنگار #همکاری

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : آبشار عاطفه های بهشهر 60 نوعروس را در دهه ولایت به خانه بخت فرستاد

*

*


X https://sport45.site/