آمادگی سپاه کربلا  برای حضور فعال در نمایشگاه قرآنی صحیفه سبز

تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 مهر 1396 - ساعت : 08:27

کد مطلب: 34246 چاپ به اشتراگ گذاشتن

معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه کربلا مازندران:

آمادگی سپاه کربلا برای حضور فعال در نمایشگاه قرآنی صحیفه سبز

مازندشورا: معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه کربلا مازندران از آمادگی سپاه کربلا مازندران برای حضور فعال در سیزدهمین نمایشگاه قرآنی صحیفه سبز مازندران خبرداد.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، احسان آهنگر امشب در جلسه هماهنگی سیزدهمین نمایشگاه قرآنی صحیفه سبز مازندران اظهار کرد: در دنیایی که قرآن محجور مانده و در جوامع اسلامی نیز آن طور که شایسته و بایسته است نمود پیدا نکرده است برگزاری این نمایشگاه تاثیر زیادی در ترویج فرهنگ و معارف قرآنی دارد.

وی با اشاره به اینکه دغدغه مسؤولان شهرستان بابل برای برگزاری نمایشگاه قرآنی برای ترویج معارف قرآنی قابل تقدیر است از آمادگی سپاه کربلا مازندران برای حضور فعال در سیزدهمین نمایشگاه قرآنی صحیفه سبز مازندران خبر داد.

معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه نیاز است غرفه‌های اقتصاد مقاومتی در سیزدهمین نمایشگاه قرآنی صحیفه سبز مازندران دایر شود، تصریح کرد: باید تلاش شود تا اقتصاد مقاومتی از منظر قرآن کریم برای بازدیدکنندگان تبیین شود چرا که در قرآن به مسئله زکات و خمس تاکید شده است.

آهنگر با اشاره به اینکه قرآن به عنوان کتاب سعادت بشری است، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا آموزه‌های قرآنی را در فضای مجازی اشاعه و راهکاری درست برای استفاده مطلوب از فضای مجازی برای نوجوانان و جوانان ارائه کنیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه معضلات فرهنگی و اجتماعی ریشه در مسایل تربیتی دارد، یادآور شد: پرداختن به مسائل تربیتی در نمایشگاه قرآنی مهم‌ترین اصل برای دستیابی  و استفاده بهینه از آموزه‌های قرآنی است و باید بازگو کننده اهمیت مسئله تربیتی از منظر قرآن برای بازدیدکنندگان باشیم.

 معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه کربلا مازندران گفت: شهدای عزیز به عنوان مصداق تربیت یافتگان مکتب قرآن باید الگویی برای نسل جوان و نوجوان ما باشند و براین اساس سپاه به خود افتخار می‌کند مروج فرهنگ و معارف قرآنی و اسلامی باشد.

86009/ج


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #قرآنی #مازندران #نمایشگاه #کربلا #اینکه #اشاره #فرهنگی #صحیفه #اجتماعی #معارف #تربیتی #سیزدهمین #بازدیدکنندگان #مسئله #استفاده #مقاومتی #مجازی #آموزه‌های #عنوان #برگزاری #آهنگر #شهرستان #آمادگی #اسلامی #معاونت #فرهنگ #ترویج #اقتصاد

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : آمادگی سپاه کربلا برای حضور فعال در نمایشگاه قرآنی صحیفه سبز

*

*


X https://sport45.site/