پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران در 22 آبان

تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1396 - ساعت : 01:56

کد مطلب: 37779 چاپ به اشتراگ گذاشتن

پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران در 22 آبان

مازندشورا: همه دستگاه‌ها با سرعت و همه توان به یاری آسیب‌دیدگان بشتابند، مردم خودشان می‌توانند حلال مشکلات باشند، زباله؛ بازیافت یا تخریب محیط زیست؟!، سیاسی‌کاری ممنوع و اقدام پهلوانانه ملی‌پوش مازندرانی سامبو جزء پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران طی روز گذشته بوده است

مازندشورا: مازندران طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر است که مخاطبان این رسانه می‌توانند با کلیک بر روی تیتر خبر مورد نظر از جزئیات آن مطلع شوند.


مسؤولان اوقاف در احیای موقوفات هیچ هراسی نداشته باشند/ موقوفات عادلانه احیا شود
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مسؤولان اوقاف در احیای موقوفات هیچ هراسی نداشته باشند، گفت: مسؤولان اوقاف باید عاملانه و عادلانه حق و حقوق موقوفات را پیگیری و آن را زنده کنند.


پرداخت مشوق صادراتی در ازای صادرات مرکبات/محدودیتی در صادرات مرکبات وجود ندارد
سخنگوی کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: با تعهد سازمان برنامه و بودجه کشور پرداخت مشوق صادراتی در ازای صادرات مرکبات انجام می‌شود و محدودیتی در صادرات مرکبات مازندران وجود ندارد.


اقدام پهلوانانه ملی‌پوش مازندرانی سامبو/
شکست عمدی به فرانسه برای عدم رویارویی با رژیم اشغالگر قدس
ورزشکار مازندرانی عضو تیم ملی سامبو شکستی عمدی را مقابل حریف فرانسوی پذیرفت تا با رقیب رژیم اشغالگر قدس روه‌برو نشود.


سیاسی‌کاری ممنوع!/ خداحافظی با جلسات بی‌سرانجام/مازندران در بحث اقتصاد مقاومتی می‌توانست قوی‌تر عمل کند
استاندار مازندران با تأکید بر اینکه در مازندران کسی حق ندارد سیاسی‌کاری کند، گفت: این امر سبب انتشار جو پرتنش می‌شود و فرصتی که باید برای سرمایه‌گذار جذب شود کاهش پیدا کند.


مردم خودشان می‌توانند حلال مشکلات باشند
فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: اگر باور کنیم مردم خودشان می‌توانند حلال مشکلات باشند، تمامی کمبودها و نقصان در حوزه‌های مختلف اعم از اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و ... حل‌شدنی است.


پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب درپی حادثه تلخ و مصیبت‌بار زمین‌لرزه در غرب کشور؛
همه دستگاه‌ها با سرعت و همه توان به یاری آسیب‌دیدگان بشتابند
درپی حادثه تلخ و مصیبت‌بار زمین‌لرزه در غرب کشور رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی از همه دستگاه‌ها خواستند با سرعت و همه توان به یاری آسیب‌دیدگان بشتابند.


زباله؛ بازیافت یا تخریب محیط زیست؟!
تجارب نشان داده است که بازیافت زباله بهتر از دفن جمعی آن است. زیرا علاوه بر تخریب محیط زیست، شیرابه‌های آن اثرات مخرب محیطی و انسانی فراوانی را در حال و آینده به همراه داشته و علاوه بر تخریب محیط زیست طبیعی، مشکلات بهداشتی متعددی را در مناطق مختلف مازندران نیز به همراه دارد.


راه‌اندازی دومین مرکز تحقیقات فک خزری در داغستان/مرگ 7 قلاده فک خزری در سواحل شمال
مسؤول مرکز تحقیقات فک خزری گفت: نخستین مرکز تحقیقات فک خزری از حدود 9 سال پیش در جزیره آشوراده راه‌اندازی شده است و دومین مرکز به‌زودی در جمهوری داغستان تأسیس می‌شود.

86018/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مازندران #باشند #مرکبات #موقوفات #صادرات #ندارد #تخریب #تحقیقات #خبرگزاری #مشکلات #می‌توانند #مسؤولان #اوقاف #دستگاه‌ها #زمین‌لرزه #بهداشتی #آسیب‌دیدگان #انقلاب #حادثه #مصیبت‌بار #علاوه #دومین #داغستان #راه‌اندازی #همراه #بازیافت #مختلف #بشتابند #مازندرانی #عادلانه #اینکه #پرداخت #نداشته #هراسی #اخبار #احیای #صادراتی #محدودیتی #اشغالگر #سیاسی‌کاری #سامبو #پربازدیدترین #طبیعی #اسلامی #خودشان

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس مازندران در 22 آبان

*

*


X https://sport45.site/