۵۰۰ خانه برای محرومان در روستاهای مازندران احداث می‌شود

تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 - ساعت : 12:40

کد مطلب: 44290 چاپ به اشتراگ گذاشتن

۵۰۰ خانه برای محرومان در روستاهای مازندران احداث می‌شود

مازندشورا: معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران با اشاره به ساخت ۳۰۰ خانه محروم در استان، گفت: ۵۰۰ خانه محروم در روستاهای مازندران احداث می‌شود.

مازندشورا: سرهنگ پاسدار عسکر مجیدی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: گرامی می‌داریم یاد و خاطره امام شهدا، شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم و انقلاب خمینی(ره) را که در دفاع از اسلام ناب و حریم ولایت بود و انقلاب ما ریشه در انقلاب فاطمی و علوی دارد.

وی با بیان اینکه برای پیروزی انقلاب زحمات زیادی کشیده و 230 هزار شهید تقدیم انقلاب شد تصریح کرد:  ضرورت دارد برای حفظ و تداوم این انقلاب این ایثار و ارزش‌ها را به نسل بعد انتقال داده و از انقلاب دفاع کنیم زیرا انقلاب ما از دیگر انقلاب‌ها متفاوت است.

مجیدی گفت: انقلاب ما بر مبنای اعتقاد و باور بود و اکنون این گفتمان به نسل جدید انتقال یابد که سپاه و بسیج خود را حافظ دستاورد انقلاب می داند و با دلبستگی و علاقه مندی از انقلاب دفاع می‌کند.

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: زمان انقلاب مقابل دشمن با قدرت و سیطره آن ها ایستادیم و هنوز دشمن تلاش دارد انقلاب را  از بین ببرد که باید حواسمان به توطئه‌های دشمنان باشد.

مجیدی افزود: بزرگ‌ترین سرمایه کشور مردم و نیروی انسانی هستند که دشمن تلاش دارد با تحریم‌ها و فشار اقتصادی معیشت و سفره مردم را کم رونق کند و مردم را از انقلاب دور کند که در بخش اقتصاد مقاومتی، سپاه و بسیج سازندگی کمک‌های فراوان به مردم می‌کند.

وی گفت: افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، رژه موتوری، دیدار با خانواده شهدا، حضور در گلزار شهدا، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، بازارچه تولیدات اقتصاد مقاومتی، پیاده‌روی خانوادگی، اردوهای جهادی و محرومیت‌زدایی، ویزیت رایگان در مناطق دوردست،ا ردوی دانش آموزی، ورزش‌های بومی محلی بخشی از برنامه‌های دهه فجر امسال است.

مجیدی افزود: سال گذشته 300 خانه محروم و امسال تا پایان سال 500 خانه محروم برای مناطق محروم ساخته می‌شود.

وی گفت: دهه فجر که شعار امسال سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی است که بیش از 80عنوان برنامه در سطح استان اجرا می‌شود.

مجیدی افزود: همه ما در هر سنگری زبان گویای انقلاب اسلامی باشیم و در تداوم استمرار انقلاب اسلامی نقش خود را به درستی ایفا کنیم.

وی تصریح کرد: در زمینه اردوی دانش آموزی نیز امسال 16 هزار دانش آموز برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.

مجیدی خاطرنشان کرد: در کمک‌رسانی به مناطق زلزله زده کرمانشاه سپاه کربلای مازندران نقش تاثیرگذاری داشت ساخت سرویس بهداشت، اعزام نیروهای پزشکی، تهیه بخاری، توزیع پتو و چادر اقدام کرد.


منبع : تسنیم

برچسب ها : #۵۰۰ خانه برای محرومان در روستاهای مازندران احداث می‌شود

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : ۵۰۰ خانه برای محرومان در روستاهای مازندران احداث می‌شود

*

*


X https://sport45.site/