مازندشورا:وی دلیل طولانی شدن این محور را ناشی از معارض حاشیه و سختی ایمن سازی دیواره های کوهستانی این پروژه دانست.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت که با تکمیل این پروژه سایر نواقص مانع تسهیل در تردد برداشته می شود.
خادمی گفت که در سال جاری حدود 3 هزار میلیارد ریال در طرح های بزرگ راهسازی در جاده های هراز،سوادکوه و کندوان در مازندران با وجود محدودیت اعتباری و مالی دولت هزینه شد.
در این برنامه سید علی ادیانی نماینده مردم شهرستان های قائمشهر، سواد کوه ، سوادکوه شمالی ، سیمرغ و جویبارنیز با قدردانی از تلاش وزارت راه و شهرسازی در تکمیل پروژه چهار خطه سواد کوه گفت که این وزارتخانه به تمام وعده هایش در اجرای پروژه ها عمل کرد.
وی خواهان تکمیل هر چه سریع تر چهار خطه محور سوادکوه شد.
مازندران دارای 11 هزار کیلومتر راه اصلی و مواصلاتی و همچنین حدود 400 کیلومتر راه کوهستانی دارد . این استان سالانه پذیرای بیش از 20 میلیون نفر مسافر است و محور سوادکوه از مهمترین محورهای مواصلاتی مازندران به تهران است.
گفتنی است در این بازدید قطعات مختلف محور سوادکوه ، محور ساری – تاکام ، کمربندی ساری و سه راهی لاریم مورد بازدید معاون وزیر و هیئت همراه قرار گرفت .
مازندشورا: دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و معاون عمرانی استانداری مازندران ،نمایندگان مجلس و مدیرکل راه و شهرسازی استان از محور سوادکوه بازدید کردند . �